Tuesday, December 20, 2011

VANILLA COKLAT

Assalamualaikum ...





Aku baru habis layan drama Melayu, Vanilla Coklat lakonan Izara Aishah, Aiman Mentor 5 dan Iqram Dinzly @ TV3. Layan juga drama nie. Kira bolehlah masyuk untuk santai-santai lepak depan TV dekat rumah. Drama pun best, tak mengarut sangat. Rasa kelakar pun ada. 

Drama yang mengisahkan Zara dan Aamir yang memanjang  bergaduh dan asyik membenci antara satu sama lain. Yang tak tahan bila si Aamir ejek Zara sebagai burung kakak tua! Aku tengok taklah macam burung kakak tua pun. Comel lagi adalah.

2-2 mereka ini dah ada kekasih masing-masing, but mak ayah Zara and Aamir nak jodohkan mereka berdua atas dasar persahabatan orang tua. Macam bisnes purpose je! Kesudahannya? Aku sendiri pun tak tahu .... tunggu minggu depan kot. 



Cantikkan Izara Aishah nie! 
Lagi cantik gambar ini diambil oleh ANNAS EASKEY yang pemes tu.






Drama nie, drama baru ke? he he he .... nampak sangat aku tak mengikuti perkembangan dunia drama nie ....


Sekarang aku layan drama Serapah Darah Bulan Madu pula, macam cerita seram je!






CK : Memang muka drama Melayu aku nie .....

2 comments:

  1. Haah nampak macam best tapi part bahasakan awek sayang tu saya tak suka sangatlah haha..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!