Thursday, December 22, 2011

BARU JUMPA DAH SAYANG

Assalamualaikum ....




Aku rasa, telefilem Biar Mimpi Sampai Ke Bintang ... lebih cintan cintun kot genre dia. Tapi bila dah lama-lama aku layan, rasa dah jadi telefilem komedi. Kelakar aku dengan perangai mak, adik dan kawan si Alia. Adoi ... memang lawak!


Korang ada tengok tak cerita nie? Aku tak pandai pulak nak bercerita malam nie ... he he he. Tapi yang peliknya, baru jumpa dah sayang. Dah boleh jerit-jerit, "aku sayang kamu!". hu hu boleh macam tu ker?



Apapun, aku memang layan .... biar mimpi sampai ke bintang! Menarik ... best .... kelakar ... aku suka kawan si Alia. Suka sangat! Siapa yek nama pembawa watak nie??? Bukan main lagi nak speaking ... tetapi memanjang salah. Macam aku jugalah tu, asal cakap omputih, tergeliat lidah memanjang!


Ok jugaklah gandingan .... Randy Pangalila & Elfira Loy!




CK : Cinta boleh hadir dalam sesaat, tapi mungkin tidak mungkin dapat dilupa sepanjang hayat ....

5 comments:

  1. weeee
    x tgk lagi ni
    bakal dtgk
    hehehehe
    maseh ye sudi folo

    salam kenai :))

    ReplyDelete
  2. baru lepas tengok cerita ni la ..
    hehe .. boleh tahan sengan si kina tu ..

    memang bagus sangat bawak watak ..
    cuma agak jelez tgk randy dgn elfira ..

    sbb dh lma minat randy .. but , it don't make any sense pn .. =)

    ReplyDelete
  3. alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    xdpt tgk smlm peri0d pain..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!