Tuesday, December 13, 2011

Pantang Nampak Kalau Pi Pasar Tani Putrajaya!

Assalamualaikum ...






Hari ini Selasa, asal Selasa atau Jumaat aku mesti rasa teringin nak makan 3 benda nie! 2 menu lama dan 1 menu baru. Di Putrajaya, setiap Selasa dan Jumaatkan ada Pasar Tani. Mulalah aku gelisah. Tapi aku tak selalu pergi sana. Malas! Jadi bila mengidam sangat, aku gigih ke sana! Sebab 3 benda inilah ....




Dim sum, menu baru yang ada di Pasar Tani Putrajaya. Beli 2 set ada 6 ketul dengan harga RM5.00. Memang kenyang! Sedap pun sedap juga. Aku nie peminat dim sum. Asal pergi kursus di hotel, aku cari dim sum dulu. hu hu



Nasi kerabu kelantan dan tongkeng ayam madu yang jadi kegemaran aku. Sedap juga! Untuk nasi kerabu ini cuma ada satu gerai je yang sedap kat situ, lain-lainnye kurang sedikit rasa. Apa gerainya aku dah lupa. Sorry!




Hari ini Selasa, nak pergi Pasar Tani ke tak ar???






CK : Awal pagi dah cerita pasal makanan.

4 comments:

  1. Dua-dua tu nampak sedap ya amat. Dulu masa menyewa dekat seri kembangan and ambik wife dekat erl selalu singgah sini..

    ReplyDelete
  2. jarang mkn dim sum sebabnya sllu dlm mind set.dim sum cina punye makanan.ehehe

    ReplyDelete
  3. Dim sum? hoho..tak pernah makan XD
    Kalau mai setiap kali ada pasar tak kira la kat mana2 mesti carik pasemboq ;DD

    ReplyDelete
  4. peberet azie...nasi kerabu...like2

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!