Saturday, December 31, 2011

REDMUMMY DAPAT BABY BOY!

Assalamualaikum ....




Aku baru tahu yang Redmummy dah selamat melahirkan seorang bayi lelaki semalam. Aku tahu pun bila jenguk FB Redmummy. Biasalah aku nie suka sangat singgah FB dan blog RM. Seronok baca. Enjoy je. Tahniahlah RM dan RD sebab dianugerahkan seorang lagi anak lelaki. Meriahlah dan gamatlah family Red nanti.


Kiranya baby boy RM nie datang sambut 2012! Tak sabar aku nak tengok baby boy RM. Bila agaknye RM nak letak pic baby boy tu dekat blog atau FB. Orang lain yang dapat baby tapi aku yang teruja lebih. kui kui kui.


Kak Red, TAHNIAH YE ... selamat menempuhi tempoh berpantang! Jangan lupa cepat-cepat update blog pasal baby boy tu! Tak sabaq dah nie nak tengok gambaq baby ... he he he






CK : Tengok anak orang ajelah ... he he he

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!