Saturday, December 10, 2011

Tukar Nama

Assalamualaikum ...







Setelah setahun lapan bulan, malam ini aku nekad tukar nama blog. Berkali-kali fikir. Tukar nama blog sahaja bukan URL. Aku masih sayangkan URL secretwordfromheart.blogspot.com kerana ada cerita di sebaliknya. URL blog ini wujud dengan sebab dan kerana kejadian "itu" berlaku aku terus nekad meluahkan segala kerempitan hidup aku di blog ini.



Tapi, malam ini aku menukarkan nama blog asal seorang kamoo di sini & seorang kamie di sana [rempit kehidupan] kepada rempit kehidupan kamookamie! Masih berkisar pada perkara yang sama, tapi ia "sudah didekatkan dan menjadi bersama". Moga akan dekat selamanya, Amin!


So, lepas nie ... aku mungkin kekal dengan nama blog ini kot ... kot! Moga-moga macam itulah!





Madah Pujangga : "Setiap malam sebelum tidur,anda perlu menetapkan satu matlamat di dalam minda & menguatkannya dari hari ke hari"








CK : Kadang-kadang aku tak sempat letak madah pujangga, sorrylah sebab nak cepat!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!