Saturday, December 3, 2011

Hilangkan Stress Di Kuala Lumpur! Moh Ler Kite ...

Assalamualaikum ...



Salam hari minggu. Harap semuanya sihat di hari minggu ini. Semoga berbahagia dan gembira bersama family tercinta. Aku? Alhamdulillah ... sentiasa tenang juga. Hari ini nak jalan-jalan ke Kuala Lumpur. Sekian lama asyik kerja weekend, sesekali nak juga pergi jalan-jalan. Tenangkan kepala dan hilangkan stress. KL sesuai ke hilangkan stress? 



Walaupun KL nie sesak, terutama pada hari bekerja, namun ada juga perkara yang boleh buat aku hilang stress. Aku! Korang aku tak pastilah. KL syurga untuk shopping dan jalan-jalan cuci mata. Tapi, kalau offer aku untuk tinggal di KL, cukuplah kot rasanya 3 tahun tinggal di KL 10 tahun lepas. Cukuplah aku datang KL untuk shopping atau bila ada kursus. Rasanya itu sudah memadai.



Bagi hilangkan stress kerja aku yang tak seberapa, aku dan MB bercadang untuk pergi ke Sunway Putra Mall yang dulunya dikenali sebagai The Mall berdekatan dengan Putra World Trade Centre (PWTC). Lagipun hari ini adalah hari terakhir Persidangan Agong UMNO 2011. Tapi aku takdalah plan nak pergi jualan di PWTC. Dah tahu hari last mesti sesak. Cukuplah dengan apa yang MB dah shopping kain pasang untuk aku 2 hari lepas. Alhamdulillah. Dah plan nak hantar kain-kain tu dekat tailor, buat baju kerja baru untuk 2012.



Lepas ke Sunway Putra Mall, aku dan dia tak pasti ke  mana lagi. Belum plan apa-apa. Mungkin lepas shopping balik terus Putrajaya. Mungkin! Yelah hari ini bukan turn aku bershopping, MB yang akan shopping. Aku cuma tengok. Ha ha ha .... tengoklah sangat! Tak tahulah iman aku kuat atau tak bila digoda bab bershopping ni. he he he. Kalau nak hilang stress aku 100%, rasanya aku patut join dia shopping sekali. Baru segar!!


Oklah ... jumpa kat KL ye, kalau ada apa-apa yang menarik akan aku update di sini. Stay tune ye sayang-sayang semua! I love u lah .... he he he







CK : Rasanya KL mungkin tak sesak sangat kalau keluar awal hari nie .... jangan ganggu aku bershopping ya! No sms, no call ... ngeh ngeh ngeh

1 comment:

  1. KL sangat stress bila jam. huhu... baru lepas baca review dr ujang ^_^

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!