Saturday, December 31, 2011

MAHARAJA LAWAK MEGA 2011 FINAL - BOBOI [2]

Assalamualaikum ....








Semalam, ramai yang update FB pasal Maharaja Lawak Mega Akhir. Aku tak jarang amat nak layan MLM nie, sebab aku tak langgan pun kat Astro Channel Warna. Nak godek-godek kat youtube pun jarang-jarang amat. Bila dah tahu Boboi dapat tempat kedua. Sukelah ... sebab boifren cute aku, Afdlin Shauki tu dapat tempat kedua. Cute je aku tengok dia ...


Dari mula dia handsome kurus dulu, sampailah dia bam-bam cute macam sekarang, aku memang suka bebenor! Aku paling suka movie yang dia berlakon dengan Vanida Imran .... sangat-sangat cute kat mata aku. Ha ha ha ... aku memang suka lelaki cute-cute camnie. Ayat bengong dah keluar!


Apapun tahniahlah dekat BOBOI, Afdlin Shauki dan Harun Salim Bachik. Memang kelakar. Dengar ceritanye, dapat RM250,000.00! Hui, banyak tu ... kalau aku dapat banyak tu, bolehlah beli sebuah rumah teres dekat Salak Tinggi tu!


Tahniah juga dekat OSBON! RM350,000.00 kan dapat .... syioklah!


Bila dah habis dah MLM nie, takda lagi dah kot peserta bergaduh dan berperang dengan juri kat facebook ke twitterkan? Bila aku fikir "perang" camtu .... rasa tak matang pun ada dikedua-dua belah pihak. But, takmaulah komen lebih-lebih .... rasanya bersalaman dan berdamai lagi baik kot.


Dunia seni nie kecik je, pi mai pi mai tang tu juga! Muka tu juga yang akan nampak, so tak molek pun nak perang-perang dalam alam maya pastu wat kenyataan macam-macam kat media bagai. Ada pihak sukalah,  cerita hot-hot gaduh camnie, but aku tak suka! Suka sebab boleh lariskan media cetak  kot ...



Apapun, aku doa ... semoga ada pendamaian antara mereka! Dah nak sambut 2012, eloklah bermaafan mana yang terguris dan berkecik hati. Kan kan  ....






CK : Hebatlah Boboi .... rasa nak google semua MLM Boboi kat youtube!

2 comments:

  1. Lawak jugakla Osbon dengan Boboi.. Ye betul dari bergaduh baiklah berbaik2.. tak bawak faedah pun.

    ReplyDelete
  2. kiranyer drg otai yg best kan? :)
    ps; cantek hedaer u. comel :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!