Friday, December 30, 2011

SEBAB ORANG LAIN CEPAT SANGAT!

Assalamualaikum ...




Hari ini aku tak keluar lunch sebab ada kerja banyak yang perlu aku siapkan. Terutama kerja-kerja teknikal dan nombor nie. Pening kepala aku but aku sedang tenteramkan diri. Punah nak pergi ke Jusco hari ini. Hu hu takpelah, kerja punya pasal berkorbanlah pasal Jusco tu.


Aku cuma rasa terkilan dengan sikap sesetengah staff kat office aku, macamlah dia aje yang guna part teknikal nie. Bila dia buat kerja laju belum lagi time, dia dah minta pegawai closedkan apa yang patut. Sudahnya kerja aku dan anak buah pending dan aku terpaksa bertungkus lumus cari kenapa tugasan aku tak boleh running. Siap cari pegawai-pegawai yang boleh tolong minta settlekan.


Sepatutnya kerja aku siap semalam lagi dan hari ini bolehlah aku lenggang kangkung sikit! Geram pun ada. Tapi aku sabaqkan aje. Sebab aku tahu staff department yang satu nie kalau buat kerja laju tak bertempat. Kadang-kadang sampai menyusahkan pihak lain termasuk aku. Erghhhh ...


Yang bestnya pegawai yang tolong aku cakap tadi, staff department tu salah buat kerja dan terpaksa reverse balik apa yang dorang buat. Bukan sikit tapi beratus! Haa itulah, kan dah ada yang salah. Aku punya style kerja biar siap on time, jangan siap sebelum time atau selepas time .... tapi salah! Dah nak kena buat dua kali. Tak larat woooo!


Okeh aku nak sambung kerja, lepas tu nak pergi cari makan. Apapun kerja aku nie tak siap lagi. Cari makan penting saat genting camnie ... ha ha ha






CK : Sehari je lagi ....2012!

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!