Thursday, December 29, 2011

UPDATE PERIHAL YANG SAMA TAPI TAK SERUPA AYATNYA!

Assalamualaikum ...





Aku buka FB1, teruja tengok semua update wall post Tentang Dhia!

Yang kelakar ... member aku update wife dia menangis tengok cerita tu. Siannye, sedih ye!


Yang update cinta sehidup semati ...


Ramai yang suka ending Tentang Dhia. Aku pun suka, kalau cinta sehidup semati nie. Eaaauuuwww gatai! ha ha ha. Ada yang tak tengok ke ending dia?


Kalau tak tengok, meh aku bagitahu ... Zikir dan Dhia meninggal dunia. Zikir meninggal sebab kena angin ahmar. Dhia ... meninggal sebab kanser. Dorang memang sehidup semati sebab Zikir meninggal sebelah Dhia dekat hospital! Kalau tengok macam tengah tidur je (lakonan ... he he he).


Aku tak sedih sangat, langsung tak feel apa-apa. Bukan aku takda perasaan. Mustahillah peminat drama Melayu aku tak feel sedih kalau tengok drama macam ini. Tapi disebabkan aku tak follow cerita nie, maka aku tidak tahu sangat jalan cerita! Kesian dekat aku, tengok pun celup-celup je! But, rasa ok sebab aku dapat layan ending Tentang Dhia. So, ada kecacatan sikit disitu sebab aku terus jump to conclusion! ha ha ha ..


Lepas nie, TV3 tayang cerita Gemersik Kalbu untuk slot Akasia nie .... sapa pula pelakon dia? Syahdu ke tidak cerita nie? Tapi aku rasa mungkin jadi keigauan juga kot macam Nora Elena dan Tentang Dhia nie!


TV3, tolong ubah time untuk slot nie boleh?? 






CK : Kalau cerita start 6pm atau 7pm, memang aku tak sempat pun nak layan .....

2 comments:

  1. rara tgk td.tp xsempat nk nanges.fuhhh nasib!

    ReplyDelete
  2. azie sdh tgk cite ini..cuma ending utk fmily dia mcm t'gantung skitlah .pndpt azielah :D

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!