Saturday, December 10, 2011

EMPAT ANGKA AKHIRNYA - SERIBU DAN SERIBU SATU

Assalamualaikum ....





Alhamdulillah, akhirnya aku jejak juga empat angka. Empat angka untuk followers blog secretwordfromheart.blogspot.com dengan 1000 dan 1001. Empat angka untuk entry blog secretwordfromheart.blogspot.com dengan 1000 dan 1001. Satu kepuasan!


Terima kasih menjadi followers di blog secretwordfromheart.blogspot.com dan membaca 1001 entry di blog ini. Korang semua satu semangat. Terima kasih yang tak terhingga.




 Followers ke 1000, ZUHAIDA ZUNARI!



 Followers ke 1001, jom terjah blog ZALIFA.


Aku letak p/s dekat gadget followers dengan "Kalau tak follow jangan tinggalkan mesej, 'I follow u, follow me back'!". But bila aku check, "kau tak follow pun!". Aku tak paksa siapa-siapa pun follow blog aku kalau ia tak menarik bagi pandangan  mata korang, tapi janganlah MENIPU! Jujur boleh tak? Kita berblog untuk kepuasan dan keseronokan ... janganlah nak menipu memanjang. Jijik tau!!



Entry ke 1000 ...


Entry ke 1001 ...




Entry 1002, yang sedang korang semua baca sekarang ini. Aku rasa happy sangat dengan pencapaian ini. Walaupun tak sebaik bloggers lain, but buat aku rasa puashati dan bersyukur! Alhamdulillah ...







CK : Tak tahu nak cakap apa lagi ... he he he

6 comments:

  1. Wah, banyak sudah!
    Rasanya, komen lagi banyakkan.

    ReplyDelete
  2. huuhuh...thanks for promote:)heheheeheh:) apa pun,tahniah..macam zalifa nie..baru berapa jea..apa pun,congrats..alhmadulillah:)

    ReplyDelete
  3. tahniahla ye,,cik kamoo ada dtg blog akak bg salam kenal,,akak memg dah kenal dahpun,,ekceli dah lama follow sini tp tak perasan ek,,

    ReplyDelete
  4. untonglahh sape yang jadi follower ke 1000 tu..femes jap..hehehhe..kita punya tak tahu yg ke berapa..hehehe..

    ReplyDelete
  5. heee, ada nama saya situ. thanks. selamat berblog :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!