Friday, December 23, 2011

TIPS BILA DAPAT BUFFERED EARNING

Assalamualaikum ...




Tips blogging yang mudah bagi aku yang sememangnya aku amalkan. Tips blogging ini simple je. Aku jarang bagi tipskan ... tetapi sesekali nak feel macam otai yang dapat earning ratus riban. ha ha ha.  Hakikatnya earning cipt nau. Aku cuma nak amik feel je.


Kalau korang dapat buffered earning aka BE daripada pakwe korang bernama Encik Nuffnang, silalah buat 2 perkara ini. Aku rasa 2 perkara ini memang berguna pun. Tak caya? Kalau tak caya sila cuba bila korang dapat BE. Cuba tau ....

  • Bila dapat BE je, rajin-rajinkanlah diri update blog. Sekurang-kurangnya 4 hari sekali ke ... he he he. Bila rajin update, maka ramai yang masuk blog korang untuk baca ... seterusnya traffic meningkat mencanak! Simplekan. So, dah dikira korang dah promote BE yang korang dapat tuh. Ada faham ... kalau tak faham buat2lah faham. ahaks....

  • Bila dapat BE lagi, rajin-rajinlah blogwalking aka BW. Aku nie kategori merajin juga bw, but masa tak mengizinkan. Kerja banyak (bukan alasan ye he he he). Nak bw pun malam je. Sebab itu, bila aku dapat BE ... tak berapa sangat mencanak earningsnye. Huuuu pasrah aku! Bila korang rajin bw, maka blogger lain pun akan datang ke blog korang. Kat situ dah nampak korang dah start buat promosi BE tu dan juga blog korang ...


Itu ajelah kot tips aku. Aku tak berapa pandai sangat nak bagi tips bagai. Sebab bukan hebat nau pun. Blog pun suka suki je. Asal dapat melampiaskan minat menulis kat sini sudahlah. Kalau korang rasa nak cuba tips aku nie, silakan. Aku pun belajaq-belajaq dari blog-blog yang otai juga. he he he .... sharing is caring yew!!!





CK : Aku tak sabar nak tunggu BE aku jadi ME, cepatlah .... aku dah teruja sangat nak cash out duit tu!!

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!