Saturday, December 31, 2011

MAHARAJA LAWAK MEGA 2011 FINAL - BOBOI [1]

Assalamualaikum ....






Cuti-cuti takda keje sangat. Malam nie MB ajak aku pergi Program Santai BBQ dekat Sunshine Bay Port Dickson, anjuran penduduk Taman Kobena katanya. Memandangkan adik aku pun balik kampung dan takda aktiviti lain, maka aku suka sukilah ikut dia. Makan ... laju aje aku angguk kepala nak ikut. BBQ beb ...


Disebabkan takda kerja sangat, aku dok godek Boboi MLM akhir nie dekat youtube. Memang layanlah. Kelakar aku. Kalau korang takut hantu, calling-callinglah DATIN MAIMON ... 



Juri Zainal Abidin siap pantun-pantun perli plak ... he he he, "makan ikan ... ikan ikan pari, jangan lawan juri!". he he he mesti cakap pasal Afdlin Shauki dok lawan dekat fb dengan Dato' Chef Wan. Tak tau sape betul sape salah ... sebab 2-2 aku suka. Chef Wan pun aku suka sangat .... Afdlin pun aku suka!



Paling aku suka, bila Afdlin request nak hug Dato' Chef Wan, then dia turun dari stage pergi hug DCW and said, "I Love You ..."


Macam itu aku suka, bermaafan dan berdamai .... kan bagus kan ...





CK : Kemas rumah sikit-sikit hari nie. Esok baru kemas banyak-banyak!

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!