Saturday, December 31, 2011

MAHARAJA LAWAK MEGA 2011 FINAL - OSBON [1]

Assalamualaikum .....








Memang patutlah OSBON jadi juara Maharaja Lawak Mega 2011, memang lawak sangat-sangat. Walaupun aku ketinggalan layan MLM Akhir nie, but aku still rasa lawak tu memang terbaiklah. Os dan Abon .... memang best sangat-sangat. Kiranya kemenangan yang tepat pada orangnya! Lawak otai ... mana ada lucah-lucah beb. Idea mantop ..... "Adoooooo Malam ....". Boboi pun best jugak. 



Cute Abon pakai gaun warna pink dengan reben di kepala. Kelakar loghat jawa dia. ha ha ha. Suwet aku tengok time Os suruh picit tu, Abon siap cakap, "Dah nak dapatkan syurga nie ....". He he he. Lawak rumahtangga neh. Tak agak-agak mengidam nak makan dorayaki. ha ha ha. 



Dato' Siti Nurhaliza komen kat Abon, "setiap kali Abang Abon jadi perempuan, dia confident cantik aje!". Ha ha ha, aku tengok pun memang Abon tu confident je bawa watak perempuan. Cam real aje. Manalah dia tak confident cantik .... he he he


Tahniah OSBON ..... adoooooooooooooooooooooo malam!


Inilah kerja aku hari nie, layan MLM akhir ... he he he. Walaupun ketinggalan keretapi, aku tunggu keretapi satu lagi, YOUTUBE! Jimat aku dari bayar Astro .... keh keh keh!







CK : Hari ini dah last 2011, rasa bercampur baur perasaan aku!

4 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!