Thursday, December 29, 2011

CINTA DAN KECEWA DI PANAS TERIK TENGAHARI

Assalamualaikum ....




"Saat kau pergi, rindu dan sayang sentiasa bertamu ... hinggakan kala bintang berkerlipan di langit kelam, aku setia menunggu. Bila kerlipan bintang menghilang, aku masih di situ! Aku senyum ... aku bangun dan melangkah, esok kalau ada kita pasti bertemu!"




Jangan kecewa dengan cinta
Jangan terkulai dalam harapan

Jangan berdendam kerana terluka
Jangan merintih saat ditinggalkan

Harus percaya ...
Cinta, bersatu atau tidak
Hanya melahirkan dua rasa

... "SUKA dan DUKA!".

Lahirkan syukur saat "kesukaan ..."
Muhasabah diri saat "kedukaan ..."

Cinta tidak melukai hati manusia
Yang melukai hati manusia adalah manusia ...!









CK : Jiwang pula aku hari ini, ada sesuatu sedang menyentuh hati sanubarikah saat ini??

1 comment:

  1. perasan sesuatu yg unik dia dtg & dia pergi..:D


    smile..have a nice day sis :D

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!