Sunday, December 18, 2011

FOLLOW BLOG ARTIS SEBAB AKU BUKAN ARTIS

Assalamualaikum ....



Jarang bercerita bab artis, tapi hari ini nak cerita pasal artis. Tapi bukan mengumpat atau mengeji. But, nak memuji tentang kecantikan yang dijadikan Tuhan. Ada juga yang bukan artis itu lebih cantik. But bila jadi artis, dia adalah public figure yang sering menjadi perhatian dan pandangan sekeliling termasuk aku yang bermata empat ini.


Penyanyi wanita yang sering berkaki ayam bila naik ke pentas, Erneeyla Elyana Emrizal. Panjangnya nama. Pendek, jadi Elyana. Aku suka juga Elyana nie, sebab dia cantik, gebu dan senyum manis. Aku lebih suka dia berlakon daripada dia menjadi penyanyi. Aku rasa dia antara penyanyi yang kurang kontroversi. Rasanyalah! Sebab aku kurang mengikuti perkembangan dunia hiburan nie, so banyak yang tak tahu. 


Aku dah lama jumpa blog Elyana. Tapi baru hari ini aku berkesampatan nak follow. Bunyi macam susah je nak tekan butang Join This Site! ha ha ha. Adakah ia satu alasan? Oh, tidak ... memang aku tak sempat. Asal nak tekan je butang tu, aku pergi tutup air. Rasa nak tekan je, handphone bunyi. So, macam-macam halangan yang ada. Hari ini bila ada peluang, bila buka je blog Elyana terus pergi ke butang Join This Site laju-laju! Korang pun teringin juga nak join site Elyana? Kalau teringin ... jom kita follow blog dia. Senyum Elyana yang manis pun boleh buat aku rasa teruja tengok muka dia. Ahaks .... Blog Elyana dekat sini ye ... {SINI}!


  






Semua gambar aku ambil dari blog Elyana sendiri. Ermmmm teruja betul dengan putih gebu dia. Anak dia pun comel. Suami dia?? Hensem!! Memang padan mereka berdua. Aku tengok Elyana nie kalau tak make up pun still cantik pe.....







CK : Tadi lunch dekat kedai mamak, mamak tu tanya nak minum air apa, aku dengar macam dia cakap, "akak ambil ayam ka??". Ish ... jauh nau bunyi ayam dengan airkan?????

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!