Monday, December 5, 2011

Jalan-Jalan KL [Part 2] : Pemandangan Kuala Lumpur ...

Assalamualaikum ....



Part 1 nya di sini. Sudi-sudikan jenguk dengan rasa riang di hati. he he he. Okeh, meh sini aku sambung lagi part jalan-jalan KL. Jenuh jugalah aku dok letak watermark kat semua gambar aku ambil. Nak juga hakcipta terpelihara tuh. Yelah, aku dah penat-penat amik gambar ... itu belum masuk tertonggeng dalam kereta sebab MB brek tiba-tiba aka emergency! Terhantuk kepala aku. Tapi takpa, cheq kalau bab camera ... ambik gambar memang gigih, walau hanya guna hp cap ayam serama!






Gambar nie rasanya lalu depan Park Royal ...


Lalu depan LOT 10 kot nie?? Entah ... aku dah lupa


Ini pun lupa kat mana ... he he he




Inipun aku lupa area mana .... please help me! Aku bukan orang KL, jadi tak tau banyak tempat ... ha ha ha






Ini rasanya jalan nak pi Kudu Abdul. Sabtu lepas repeat lagi Nasi Kandar dekat Kudu Abdul ... yeaaah!


Tune Hotel!!



Okeh siap! Tanpa cerita, sebab aku takut tersalah mengarut. Gambar nie aku ambil masa nak pergi makan Nasi Kandar (again) dekat Kudu Abdul. Tak tau mana lagi nak pergi, so MB cadang .... "apa kata kita repeat nasi kandar dekat Kudu Abdul??" .... Yeah! senyum ke telinga aku. 



Bila sampai .... kena beratuq panjang! haish .... nasib baik dia suruh aku duduk. Gambar?? Nanti aku buat entry pasal Kudu Abdul ya ...






Madah Pujangga : Mungkin Tuhan sengaja mahu kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul, kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.







CK :  KL memang syurga membeli belah ... kopak mengopak duit yang ada. he he he

4 comments:

  1. dtg kl sbb shopink mmg besh ck =) yg penting bwk duet banyak2.hehehe

    ReplyDelete
  2. @rara pinkmafia suruh orang sebelah je bawa duit banyak...he he he.

    ReplyDelete
  3. nak merajuk sebab tak bawa makan lagi kat sini

    ReplyDelete
  4. @june jangan merajuk dear! itu MB yg bawa ... kan upah teman dia shopping. he he he ....

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!