Wednesday, January 16, 2013

ADA ID TAPI TAKDE BLOG!

Assalamualaikum ...





Dah lama sangat aku perasan, sejak awal-awal melibatkan diri dalam dunia blogging nie.
Bukan semua yang ada akaun gmail itu adalah blogger ye anak-anak. Kadang dorang nie create akaun utk ada email je. Kadang saja create untuk komen dekat blog-blog yang dah setting hanya pemilik gmail je bleh komen. Contoh, blog aku sendirilah!



Dan terkadang aku perasan sangat ... bukan semua ye, hanya segeli-gelintir sahajo ...
Yang hanya ada ID tapi takde blog nie, komen-komen dorang sumernya nak kondem je.
Jenis komen nak salahkan entry blog kite.
Takpun nak kutuk. Bila kite klik kat nama dorang ... ingat ada bloglah!
Non-hado .... setakat ID je! Ini manusia jenis baling batu sembunyi tangan.
Tak pun jenis berak tengah jalan tapi ngak mahu ngaku. Bukan semua ye. Jangan nak terasa pulak kalau ini adalah korang yek. Bukan semua.Segelintir sahajo!!



Jangan nak meroyan tak tentu pasal plak aku cakap camnie. 
Aku cakap apa yang aku dah rasa. Dah lalui. Just nak sharing ajelah. Adakah korang jua menerima komen-komen dari bukan blogger ini .... di mana komen mereka adalah tidak boleh blaaaaaaaaaah!! 
Bila kita baca komen tu terus rasa hati nie sentap sesangat!! 
Sangat-sangat. Kadang rasa terus nak berenti blogging. 
Aku pernah rasa cam tu dulu pada satu komen. Rasa nak tutup je blog nie. 
But, bila fikir balik .... setakat komen je pun. 
Komen tu maybe betul pada dia, walau sentap tu pada kita. Relaks-relaks sudah. 
Ye nooooooooookkkk??



So, adakah korang juga lalui benda yang same sejak jadi blogger nie? 
Terima komen dari mereka yang ada ID tapi NON-HADO Blog??? Ada ke??






CK : Harap cepatlah aku sihat ...

1 comment:

  1. x penah lagi terkena mcm ni..
    ade jugak ye..
    macam2 ragam orang ni..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!