Monday, January 21, 2013

LOVE YOU LA NUFFNANG!!!

Assalamulaikum ...



Alhamdulillah. Syukur sangat-sangat. Walaupun pagi tadi masa aku check akaun abang Nuffnang, CPUV dari Anmum Materna Planning dah pun credited. Rasa cam sedih jugalah cepat sangat credited. Earning pun bolehlah .... lepas buat lunch. he he he.


Tup-tup petang tadi abang Nuffnang sayang, sekali lagi dengan baik hati bagi lagi CPUV!! Yeeeeee ... suke suke syok syok!! Bulan Januari 2013 nie dah 2 kali dapat CPUV. Murah rezeki aku hendakNya dan moga berterusan. Ameeen ....

Masih 0-0 lagi earning dia.....


CPUV aku pagi tadi dari DiGi iPhone 5. Wah iphone 5 koooo .... biler la nak dapat pakai iphone. Asyik orang lain pakai aku pandang je. Pegang pun belum lagi tau. Eh, tak dapat iphone 5 pun takpelah .... asalkan CPUV iphone 5 nie lama bertenggek kat belog aku. Wah, meriahlah. Banyaklah earning aku nanti!!




Terima kasihlah ye abang Nuffnang. Bagilah CPUV banyak-banyak lagi. I suke tahu. ngeh ngeh ngeh. Tips utk korang, bila dapat CPUV ... sila rajin update entry ye. Kalau boleh 5-6 kali sehari. Kalau bolehlah ...





CK : Best je tengok belog org lain yang ada CPUV sekali dapat 5-6!! Syoknye ....

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!