Tuesday, January 8, 2013

BERCAKAP BERIYA!

Assalamualaikum ...




Hari dah petang. Aku melepek lagi kat office buat kerja. Rajinkan? Sebenarnya bukan rajin pun, tapi ada kerja nak disiapkan sket. Ermmm sambil tu, blogging sat. he he he sambil menyelam minum air aku neh!



Tengok topik aku petang nie ... kita sembang santai sketlah pasai orang-orang office. Aku kadang malas nak up citer pasal office tapi kadang rasa tak menahan simpan dalam kepala. Boleh stress! Orang office aku nie kalau cerita beriyalah sangat. Sembang sana bagus. Sembang sini bagus. Bak kata bak sembang ... masing-masing kuat dan hebat! Tapi ... APTB!! Harap bercakap je beriya sampai bergelombang Tasik Putrajaya tuh!


Kadang bingit gak telinga aku. Semua sembang high-high belaka. Aku nie low-low je manjang. Ada masanya aku berkecuali la nak mendengar ... diam lagi baik! Kang masuk campur sembang same hati plak sakit. hu hu. Yelah, aku takde citer best cam dorang. Kalau ada citer best pun sumer aku dah lambakkan dekat blog nie. he he he


Aku rasa dari sembang tinggi melangit depan orang, maybe orang akan sakit hati. Jadi baik citer kat blog ... citer-citer biasa. Nak kata tinggi langit idak la....nk kata serendah tanah pusaka pun tidak. Kira tenga-tengahlah. So, bleh la kita sesama jaga hati memasing. Yedak???


Okehlah, aku nak sambung keje .... kang ada yang tak siap plak





CK : Keje bersusun....ntah mana satu nak mula nie??

2 comments:

  1. erm memang tak seronok nak dgr bila org sembang tinggi ke langit. dkt office ade sorang mcm tu. lelaki pulak tu. adoii letih makcik nak tadah telinga.. hehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!