Monday, January 21, 2013

MENURUN PULAK!

Assalamualaikum ...



Hye u'olls .... dah lunch ker??


Menurun pada tajuk entry bukan nak cerita pasal menurun nombor ekor ke hape ye. Itu syirik okeh. Nak share pasal UV belog aku sebenarnya. Menurun sket this week. Sedih hokey. Tapi takpe ... akan diusahakan supaya grafnye tidak seperti turun tangga. Nak usaha bagi menaik dan terus naik. Okeh, chaiyoook.


Mari lihat penurunannye ....

Macam jatuh terduduk pun ada ... he he he








Hampir berjaya mengekalkan angka 400++ UV sehari, tapi bila masuk je weekend ... makin menurun pulak. Haish ... tak tahu kenapa this week traffic aku tak berapa nak cantik. Padahal, hari-hari up entry. Eh, belog aku dah tak cukup best ke ar?? Oooopsss sedar diri neh ... ha ha ha


Dapat kekalkan 2000uv seminggu pun okeh, walaupun orang lain sehari je dapat 2000 uv. Hebatlah korang!!



Banyak citer jalan-jalan aku tak up dekat belog aku nie. Padahal gambar berlambak. Kurang rajin edit. Makanya dapatlah habuan dengan UV menurun. Padan muke mu ... ha ha ha.



Eh, korangnye UV sure gempak dari aku punyakan???





#Tips : kalau korang dapat CPUV @ BE, sila rajin update belog untuk up kan earning anda. sekian.






CK : Adatlah kadang naik, kadang turun .... jangan menurun no. ekor sudahlah!!




3 comments:

  1. azienye 2000uv pon smpai lg kak..sedey bile tgk xpew leh usaha lag :D

    ReplyDelete
  2. marang perapu kepunden marang sekerper. hahah ni nak menurun no ekor. hehehe..

    sama la graf kita pun menurun gak.

    ReplyDelete
  3. wiken mmg standrd la ader kureng sket.. sy pon camtu lagi2 tu pasal tak up entry masa wiken hihi

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!