Sunday, January 20, 2013

MARI BLOGWALKING MENAMBAH FOLLOWERS! JOM LER ...

Assalamualaikum ...




Rasanya dah lama sangat aku tak blogwalking (bw) dan jadi followers serentak. Dulu memang rajinlah. Banyak masa. Boleh spent time untuk bw. Selepas zaman rajin tuh, kalau aku bw pun, setakat bw ajelah. Baca entry terus blah. Silent reader. 


Sekarang nie, bila ada masa sket. Aku akan bw, baca entry, komen dan jadi followers. Serentak. Cuma amek masa yang lebihlah dekat sebuah blog kalau nak buat semua nie. Kadang ada yang aku tak faham dorangnye entry, so jadi followers ajelah. At least dapat meramaikan kawan, kan??


Malam nie aku dapat 3 orang followers baru sehingga entry ini ditaip. Thanks korang yang sudi follow belog ahkak nie. Lap u much-much more le!! Kehadiran korang menjadikan mereka yang kaya berjaya seramai 1252 orang. Alhamdulillah ... lepas nie kena lebih mesra semasa bwlah. he he he. Tips nie. Rajin bw, lebih ramai kawan korang akan dapat. Lebih mesra belog korang untuk semua.




Kawan baru aku nie datangnye dari sini .... GOSSIP BOLA SEPAK, SUE SEE AND SAY & LOVELYFARRAH!! Boleh ler korang jenjalan kat blog dorang nie. Followlah sekali yek, tak rugi pun follow blog kengkawan nie. Mana tahu kot leh jadi bff alam maya. Siapa tahukan??



Okeh, aku nak sambung bw la pulak. he he he terlebih rajin malam nie, walhal esok kena bangun awal nak kerja!!






CK : Dah lama tak bw, seronoklah pulak! Teringat zaman mula2 blogging dulu, hye dah dekat 3 tahun rupernye!

2 comments:

  1. morning sis!sy skrg smbl BW bc entri mesti cuba dropkan comment.melainkan kalau entri tu ttg dia rindu pakwe ke,gdh ngan bos ke,kuutk org tu org ni ke,sy mmg x tau nk komen apa hehe.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!