Monday, January 14, 2013

READ MORE??

Assalamualaikum ....





Cuma nak bagitahu, aku tak berapa suke blog yang ada READ MORE <<<<
Sorry!!
Macam leceh je aku nak klik read more tu
Aku kalau boleh nak blogwalking cepat-cepat
Nak baca cepat-cepat
Bila aku klik readmore tu ... aku akan rasa rugi beberapa saat!!


Masa itu emaskan? Rasa macam semua benda nak buat dengan pantas giler!!
Giler pun tak pantas macam tu ... hahahahahaha


Sorry yek .... aku memang tak selesa blog yang ada read more
Tapi aku rasa kebanyakan blog yang aku poie takde read more
Kalau dalam 20 belog sehari aku jenguk ... baru jumpa satu belog je ada read more
Fuuuh, nasib baik ... kalau tak, bayangkan berapa saat yang aku rugi sebab  klik read more je ... hehehehehe


Sehingga hari nie aku selesa tanpa readmore dekat belog aku ...
Tapi aku tak tahulah sket masa lagi macam mane ... entah aku berubah hati plak pi letak read more  kat blog sendiri.
Siapa tahukan??






CK : Keselesaan itu penting ... walau tak mewah!!

10 comments:

  1. samala...kureng suker gakkkk...sebab..tgh syiok baca terbantut..hehe

    ReplyDelete
  2. mai pn xbrape suke ngn read more ni..bazir masa n leceh..nk loading g..

    ReplyDelete
  3. hye sis!samalah sy juga,buatnya 2,3 blog sy buka semua ada read more mmg saya pangkah.sbb kite dh excited tgk tajuk entri,bila g je blog tu alahai ada read more,dah lah tu kalau line internet mcm siput,jenuh nk tgu load page tu ^^

    ReplyDelete
  4. @||Sis aLeaSaRa|| hhehehe bazir masa tau readmore nie...tp ada yg suka. memasing la kan ...

    ReplyDelete
  5. ya, akak setuju jugak blog tanpa readmore, lebih mudah & cepat.
    kalo time tenet cam siput, paling berat nak nunggu readmore tu loading.
    perasaan ?? ke laut dah !!

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!