Tuesday, January 22, 2013

DAH MENAIK!

Assalamualaikum ...




Entry sebelum nie aku dok membising UV aku down. Tapi bukan berterusan down ye. Hingga tarikh semalam aku berjaya upkan UV aku menjadi 3000 untuk seminggu. Kalau sehari 3000 UV kan best? he he he.


Buktinye pada graf di bawah. Menaikkan?? Bangga sekejap ... dapat juga UV 500 sehari. Lepas nie aku nak try up entry aku untuk waktu-waktu tertentu. Nak test UV akan naik atau pun tak? Maybe weekendlah kot aku kena buat autopublish entry. Weekdays nak concentrate dengan blog susah sket. Banyak keje lain nak buat.


UV yang agak membanggakan dan mengembangkan hidung aku sekejap. he he he

565 ... nombor cantik!

Tahun baru nie, kalau boleh aku nak buat yang terbaik untuk belog nie. Aku cuba. Aku usaha. Selebihnya aku berserah. Kalau boleh nak jadikan belog nie lebih baik .... Moga-moga. Ameen.



#peningkatan UV adalah satu semangat ... kalau earnings naik, bertambah semangat!! he he he



CK : Menulis boleh hilangkan stress.


4 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!