Sunday, January 13, 2013

FUN @ PPj SQUARE!

Assalamualaikum ...



MOrning.....happy weekend!!!


Malam tadi aku terjebak juga pi event santai dekat depan Dataran Putrajaya .... Fun @ PPj Square!
Best rupernye ...
Ramailah sangat orang datang.

Bagi aku oklah dengan crowd macam tu untuk permulaan
Tahniah la PPj!

Ada Aweera - dia ni pun boleh tahan best nyanyi live!
Ada Ito Blues Gang - bestnye dia nyanyi, sore dulu kini same je

Sampai part Najwa Latiff dan Ella ... aku balik.
Tak sihat sebab rasa embun malam dah kena badan aku dah.
Cepat-cepat balik takut nanti demam plak.

#gambar nanti aku share .... cuma kekaburan sket la guna handpuuung jew

Takpelah 2 minggu lagi aku nak tengok sape plak retisnye
Kalau ada kelapangan musti aku poie punya. In Shaa Allah


Eh, korang poie idok malam tadi???






CK : Dapat jua daku bersantai ;=) . Pagi nie aku baru dapat layan Anugerah Juara Lagu Ke-27!! Lambat bonar!! hahahaha

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!