Thursday, January 10, 2013

BATUK!

Assalamualaikum ....




Khoooong....khoooong .... khooongggg, memang memekak je bunyi! Macam anjing kena baling dengan tongkol kayu je upernue. Aku rasa jiran sebelah rumah yang no. 2 nie pun tension dengar bunyi aku batuk. Hari nie masuk hari ke-3 aku berpanasan sebab training untuk hari wilayah. Dengan panasnye ... dengan penatnye ... tapi makin syok la pulak. Kepala tak payah fikir pasal kerja kalau dok luaq opis. Baguskan ... cuma batuk aku je makin menjadi-jadian!



Harini batuk aku agak teruk. Sampai rasa perit tekak. Sekali batuk macam ditarik segala isi perut. Adeeehhh ... tak boleh blah sakitnye. Habis kering tekak nie. Tapi nak buat macam manakan ... kita ni tak adelah selalu sihat, ye dak? Sekali diberi sakit tu sbg stau peringatan la.



Bila dah batuk camnie, nak cite kat blog ni pun cam tak semangat .... asyik khoooongggg khoooonggg je! Plus tak selesa letak lappy atas sofa kecik nie. Dah tak boleh letak lappy sebelah tv lagi, rak tv dah penuh dan sarat dah!!





CK : Minggu nie si teman non hado ... aku plak kena pi seminar! huuuuh

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!