Thursday, January 24, 2013

KAMBING

Assalamualaikum ....




Baru sudah makan daging kambing ... kepala aku pun start berdenyut macam dah nak pening. Aku nie kalau orang masak kambing dan takde bau, mesti nak makan. Tamba-tambah plak daging kambing bakar. Cumanya aku nie, asal makan kambing ... mulalah kepala jadi pening, batang leher terus jadi keras. Dan-dan tu juga nak cari bantal .... nak baring!


Time makan aku tak ingat soal binasa diri. Ingat sedap je ... makanlah. Nabi S.A.W kesayangan kita semua pun suka makan kambingkan? So, apa salahnye ikut cara Nabi S.A.W ye tak? Tadi dapat masakan kambing special! Sedap sangat ... Alhamdulillah ...


Aku suka sangat makan daging kambing, cuma aku tak boleh makan banyak 1 slice sebesar tapak tangan aku yang comel nie pun dah dikira sangat banyak. Kena juga jaga kepala nie ... asal masuk daging kambing je, mulalah rasa pening-pening. Tapi ada masanya aku malas nak layan pening nie, makan ajelah. Benda sedap!! he he he



Hye semua .... selamat bercuti !!



Hari ini cuti umumkan sempena Maulidur Rasul ... aku baru balik dari Masjid Putrajaya untuk Sambutan Maulidur Rasul 2013. Ramai sangat orang ... dan best juga!!



UNTUK SEMUA, SALAM MAUDLIDUR RASUL!!




CK : Kalau dapat baring kan best di kala ini ;=)

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!