Sunday, January 6, 2013

KASIH SAYANG NUFFNANG DI TAHUN BARU 2013!

Assalamualaikum ...





Firstly, I love u Nuffnang!! Love .. love ... hug hug! Hokeh, cukup ... over sangat dah tu. Beriya terlampau. Aku tengah suka hati nie. Awal tahun dah murah rezekikan. Baru 6 hari di tahun 2013, Cik Abang Nuffnang dah bagi aku CPUV @ Buffered Earning! 


Hati sape yang tak riang ria. Aku kemarau BE sejak November 2012. Yang November tu la last. Sebelum tu, kemarau BE selama 3 bulan. Sedih sedih, tapi aku sabar ajelah. Menulis tetaplah menulis. Bukan sebab utama pada BE, tapi memang dah minat menulis dan merapu dalam bahasa sendiri. Apapun aku harap, maksud tulisan aku nie korang boleh faham dan sampai ke hati korang. Tak faham! Buat-buat faham ajelah ....


Cer tengok CPUV dekat bawah nie, aku dapat daripada Anmun Materna Planning For Pregnacy. Baru 3 hari ada dalam akaun abang Nuff aku. Cayang ketat! Sonoklah ... harap dapat bertahan lama dan bertambah CPUV pada masa akan datang. In Shaa Allah, leh wat modal kahwin ... he he he .... bajet cam earning aku riban-riban cam Red Mummy plaks!

Ada RM0.66!! Alhamdulillah ....

Anmum!! 



Aku pun try la bukak web anmum nie ... soklan2 dia sumer aku takleh jawab ha ha ha ... tak pernah lalui, so tatau sumer jawapannye. Asal jawab je salah, pastu try again ... then salah again! Baguih ... nampak sangat bab anmum-anmum nie aku kureng benor. Hu hu hu



Nak check akaun nuff lagi, nak tengok dah bape earning baru. Entry nie actually terperap dalam draf dah 2 hari. Tak sempat nak sambung citer. Aku dok sibuk siapkan tempahan mini puff.



Eh, nantilah kita sambung .... citer makan-makan plak. Dah lama tak citer pasai makankan ....??







CK : Arini nak masuk office! Kemas meja ...

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!