Wednesday, January 9, 2013

RUANG STUDY IDAMAN


Assalamualaikum ...




Aku dah lama idamkan ruang study atau pun study room dalam rumah aku nie. Dah lama sangat aku punya impian tu dan masih belum pun tercapai. Kalau ada ruang study atau study room nie senang aku nak buat kerja-kerja blogging dan susun semua koleks buku-buku aku kat ruang tu. 


Sejak sekolah lagi aku memang idamkan ada study room yang besar .... dan mini library dalam rumah. Walaupun aku bukan ahli akademik pun, tapi rasanya tak salah kot nak punya library macam tu. Entah bila nak dapat aku tak tahu lah. Tapi impian nie akan aku usahakan agar jadi kenyataan. In shaa Allah.


Aku harap, one day ... aku dapat sekurang-kurangnya ruang study pun dah cukup ok. Nak bilik study, kena rumah cukup besaq kot. Dapat ruang study macam dekat bawah nie pun dah cukup bagus dah ...! Simple dan menenangkan. Sangat-sangat tenang. Kalau dapat macam nie pun dah cukup Alhamdulillah.




Kalau dapat ruang study macam nie, sehari 10 kali aku update entry kot. Nampak selesa! Skang nie aku update blog sambil duduk di lantai. Lappy pun letak sebelah rak tv je pun. Kadang tu sampai sakit pinggang duduk bersila. Gila blog punya pasai ... layan jelah. Buat macam takde pape. he he he, hebatkan aku neh??


Agaknya bilalah nak dapat ruang study camtukan?? Menenangkan ....






CK : Tetiba aku mula rasa menyampah dengan si Shahnaz bf Shila Amzah nie .... cam ntah pape plak dia berlakon dalam citer RUBY kat TV3!

2 comments:

  1. ala... bestnya kalau ada tmpt khas untuk bloggingkan?! hehehe ni dok atas sofa jek, sambil pangku lappy... letih!

    ReplyDelete
  2. cantik dan comel je kan ade ruang study camtu. hehehe

    psssttt..akak pun menyamps jugak ngan dia tu. berlakon mcm tak pandai berlakon je, berlakon buat2. tp nak wat camne kan, dah pengarah suruh. hehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!