Monday, January 21, 2013

BLOG DIA SIMPLE, TAPI JUJUR GILER ... SIAPA BLOGGER LELAKI INI??

Assalamualaikum ...




Hye u'olls ... selamat pagi!



Dah lama aku berhajat nak buat entry tentang sebuah belog milik seorang blogger lelaki nie. Aku suke terjah blog dia hampir saban hari kalau dia up entry baru. Template belog dia simple simple je. Simple giler. Giler pun tak simple macam tu.


Tapi ada perkara yang aku suka perihal belog milik blogger lelaki ini. Bukan sebab dia lelaki dan aku perempuan, maka aku suka belog dia. Tidak-tidak! Aku juga suka belog Fatin Liyana walaupun dia blogger perempuan. ha ha ha apa aku merepek nieh.


Aku suka belog milik blogger lelaki nie, sebab kejujuran entry dia. Dia menaip, meluahkan idea ... menzahirkan perasaan dia berdasarkan apa yang berlaku di sekeliling dengan jujur sekali. Ringkas, padat dan mudah faham. Bagi akulah! Bagi korang aku tak pasti. Aku berani cakap macam nie sebab dah hampir 2 tahun aku adalah pembaca belog milik lelaki ini dengan tegar sekali. Setiap kali dia up entry, pasti aku terjah. Walaupun kadang-kadang aku tak komen pun. Silent reader.


Dia sering meluahkan entry perihal diri sendiri, family, kerja dan hal-hal seharian yang menimpa diri sendiri. Pendapat dia best. Bernas. Aku mudah faham. Maksudnya, tulisan dia tak berbelit macam entry belog aku nie. Akunye style kengkadang, melalut dulu baru sampai ke point sebenar ... tapi blogger lelaki ini memang straight to the point. Mungkin sebab dia lelaki kot. Lelakikan kebanyakannye suke hal-hal yang simple dan direct neh. Betul tak??


Walaupun followers dia tak seramai aku, tapi dia relaks je blogging. Memang relaks. Hari-hari up entry. Best-best plak bagi aku. Aku pun tak mampu nak menaip sesimple dan sesempoi dia dengan idea yg jujur.



Hanya tuan belog ini sahaja yang tahu .... berikut memang followers dia!


Sapelah yang bakal dapat PS3 tu??



Kalau korang nak terjah belog milik blogger lelaki ini .... sila terjah di sini <------ Cuma, nak diingatkan ... apa yang aku suke tak semestinya korang suke. So, aku tak paksalah korang suka belog milik lelaki ini juga. he he he. Tapi kalau korang suka baca belog dia, mesti dia juga bertambah-tambah suke. Okeh, aku dah start mengarut dah. Bye ....



#jom start buat keje! pantas ... jgn buang masa!





CK : Rasa nak buat segmen review belog ... tapi tahap kerajinan tak meninggi.

15 comments:

  1. Replies
    1. okeh sila terjah...meramaikan rakan blog kite ;=)

      Delete
  2. Ok saya rasa nak menangis baca. Terima kasih terima kasih terima kasih. Haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha jangan menangis di sini. nanti banjir....hu hu

      Delete
  3. Anyway, saya pun baca setiap entry awak, tapi tak komen hehehe.

    ReplyDelete
  4. sekarang jugak nadia terjah blog dia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus...sila terjah belog dia dah follow. anda tidak rugi apa2. he he he macam promote brg jew

      Delete
  5. bro BEBAS...memang simple...terbaikla..

    ReplyDelete
  6. suka2..budak generasi felda cam saya..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!