Thursday, June 2, 2011

Baru Nak Layan TV Al-Hijrah!

Assalamualaikum ...

Malam pertama CK layan TV Al-Hijrah. Sekarang nie sedang ditayangkan drama Kitab Cinta arahan Erma Fatima (kalau tak salahlah!). Sejak channel nie diperkenalkan, CK tercari-cari manalah nombor channel yang patut ditekan kat remote tu. Akhirnya malam nie selepas bertweet ada pula yang bercerita pasal channel baru yang satu nie. Terus CK sergah!

Kalau korang nak tengok channel Al-Hijrah nie kat Astro, sila tekan 114. Sekarang nie CK dok layan Kitab Cinta. Tak tahulah best ke tidak. Harap-harap bestlah drama nie. Nak tahu pasal sinopsis cerita nie? Meh sini CK cerita sikit. Apapun ia adalah salin semula dar Astro ye ...


"Sebuah drama yang dinspirasikan dari kisah Nabi Yusuf. Mustika seoarang pelajar Universiti Islam Malaysia yang cantik dan sosial telah jatuh cinta pada jejaka bernama Wali Hanafi"


Nak tahu selanjutnya korang kenalah tonton! Sekarang nie korang tengah layan channel mana nie?? Ada cerita apa yang best lagi yek??



CK : Rasa penat sangat hari nie ... sebab puasa kot! he he he


1 comment:

  1. tv hijrah nih satu je problem dy..start lmbt sgt lah..huhu

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!