Friday, June 3, 2011

Ini Cerita Untung Kalau Kau Memang Rajin!! Baru 2 Hari Tau ...

Assalamualaikum ...

Selamat pagi! Dah breakfast ke belum ni? Seperti nasihat CK sebelum nie, please jangan abaikan breakfast. Mulakan hari dengan bertenaga! CK hari ini puasa sebab malam tadi kan dah makan tengah malam. Siap makan nasi yang cukup lengkap dengan lauk pauk. Perghh sampai hancurlah diet CK semuanya. Takpa, itu cerita malam tadi.

Pagi nie CK nak kongsikan sesuatu yang boleh tambah income. Kalau korang bukan blogger pun boleh sign up ... sekurang-kurangnya korang kena ada Facebook dan Twitter ... koman-koman pun ada emaillah! Tapi lebih senang kalau nak promosi dengan FB dan Twitter. Lagi cepat! Email nie kadang-kadang orang malas nak buka.  Lagi rajin lagi banyak earning yang korang akan dapat. Insya-Allah. Apapun bergantung kepada usaha sendiri untuk promosikan.

Meh sini! CK nak ajak korang sign up CHURPCHURP! CK tahu ramai yang dah tahu pasal churpchurp nie kan? Mungkin CK je yang masih menjakun. Tapi masih ada juga yang tak tahu. So, meh kita kongsi sama-sama. Macam CK dah lama sign up churpchurp tapi tak pernah pun tempek kat blog apatah lagi nak promosi.

Sebab pertama memang tak tahu macam mana nak promosi. Dapat kempen dalam churpchurp pun terabai macam tu je. Kedua ... malas kot! he he he. CK signup churpchurp lebih kurang 4 bulan, tapi baru 1 Jun 2011, CK dah pandai sikit promosi. Dan earning untuk 2 hari CK dapat RM2.80!. Korang nampak macam sikit jer kan ... itu baru 2 hari, tapi kalau dikumpul-kumpul ... Insya-Allah boleh jadi banyak. Buktinya macam kat bawah nie ... kliklah tengok!

[Klik untuk tumbesaran yang lebih matang!]

Jomlah sign up! Tak rugi pun ... malah akan untung kalau korang rajin promosikan kempen yang diberi dalam akaun churpchurp. Tak tahu nak kat mana? Korang boleh sign up CHURPCHURP DI SINI!

Bila dah ada akaun churpchurp nie, nanti korang boleh berkongsi pelbagai promosi yang exciting, trends, news dan korang akan dapat reward jugak. Tak ke best tu? Rasa rugi ke kalau sign up? Takkan ... cubalah! yang pasti korang mesti/wajib jadi seorang yang rajin! Nak berjaya kena usaha ... ye tak??

Cepat-cepat join community churpchurp ... meh sini! meh ... Churpchurp ni adik Encik Nuffnang jugak, cuma earning dia lagi lajulah..... Pssst korang tolong KLIK KAT SINI  dan KAT SINI JUGAK sekali. Nak share promo menarik ni!!



CK : Hari ini dah 1 Rejab .... jom sama-sama mengahayati kelebihan bulan ini. Puasa sunat jom ...

8 comments:

  1. nice info tuk new chupper. saya dah lama main, cuma tidak rajin tuk share..haha
    good luck yer=)

    ReplyDelete
  2. tahniah, bila rajin semua boleh jadi. :)

    ReplyDelete
  3. t hafsah daftar ek..bz gn keja part time ckt...

    ReplyDelete
  4. da join da churp2.. cuma kemalasan melanda nak share.. hehe ~

    ReplyDelete
  5. waahh best2..
    mcm nk join je...

    http://kisahniniedora.blogspot.com/2011/06/cinta-stiletto.html

    ReplyDelete
  6. err...nak fokus kat nuffnang je kot..huhuhu...

    ReplyDelete
  7. hihihi rajin ye...hihihi kita dah daftar pun churp2x...tapi ada masalah malas tu agaknya...yg tak berapa nak menjana sangat....heeeeee

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!