Saturday, June 11, 2011

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Assalamualaikum ....


Join segmen Ben Ashaari lagi!
Nak join klik kat SINI. Tutup kul 10 malam nie. Cepat ...


TAPI ...


Nak cerita pasal blog sendiri yang tak mampu kadang-kadang, penilaian blogger lain tentang blog kita lagi baik rasanya. heeeeeeeeeee!! Tapi saya dah tulis pun tentang kewujudan blog nie kenapa dan mengapa ... cuma antara pembaca perasan atau tak tulisan ini sememangnya ada ...

"Blog ini adalah sekadar catatan kehidupan baru yang saya ciptakan, mungkin juga episod baru walaupun yang terisi di dalamnya adalah 'YANG LAMA'. Menceritakan sebahagian kisah hidup yg telah berlalu, sedang berlaku dan akan berlaku juga cerita tentang mereka yang saya sayang dan manusia-manusia di sekeliling saya. Saya tidak mahu peduli tentang apa yang akan dikutuk/diperli oleh pembaca @ sesiapa yang mengenali saya. Apa yang saya lahirkan di sini adalah untuk mengajar diri saya tentang kehidupan yang serba mencabar ini. Yang baik itu hanya datang dari ALLAH dan yang lemah serta jahat itu datang dari saya.

Maaf andai nukilan dari tulisan saya buat sesiapa di luar sana berkecil hati. Maaf jua segala kekurangan, kelemahan dan keburukan yg datang dari diri saya serta hasil tulisan saya ini. Perjalanan kehidupan ini terlalu 'indah' untuk saya buang walaupun saya pernah dihimpit kegagalan & kekecewaan yg telah merencatkan sebahagian perancangan kehidupan saya. Namun, saya percaya setiap ketentuan Allah adalah yg terbaik buat hambaNya!

Pendapat dari penulisan blog ini bukan sesuatu yang kekal abadi & mungkin berubah mengikut perkembangan semasa serta teknologi. Penulis jugak tidak bertanggungjawab ke atas apa-apa kecederaan, kesakitan, kedukaan dan kematian (mungkin) akibat daripada pembacaan isi blog SECRETWORDFORMHEART [13032010]. Usaha untuk menciplak atau menyalin semula tulisan dan gambar yang tertera empunya CIK KAMOO tanpa kebenaran adalah amat dilarang sama sekali. "MUNGKIN" tiada tindakan undang-undang akan diambil tetapi menjawablah di SANA nanti.

Terima Kasih berkunjung ke blog ini. Sila datang lagi....
"




CK : Perlu ke pergi kerja hari nie ??

52 comments:

  1. singgah untuk kenal-kenal sesama blogger...
    happy blogging !~
    [^_^]

    ReplyDelete
  2. wah!!.. panjangnye dik!!!.. heheheh jom singgah blog kak pu3

    http://ainblogger.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

    ReplyDelete
  3. sesat sampai sini..bawak saya balik..
    alamatnye ni..

    http://amy467.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

    huhuhu,,sobbsobb.. :'(

    tq,,sye tengah ikot.. :)

    ReplyDelete
  4. Bismillah ...
    Dengan ini sesiapa yang datang ke blog kak Es ...akan ku jejaki semula ke blog anda !!
    Walaupun tak komen kat sini .. tapi kak Es akan sampai jua ke sana :)

    Peace ! mari lah berkasih sayang

    dimaafkannn... ~ tiba2.

    maafkan akak juga ya ... apasalah bermaafan kalau pun tak hari raya kannn :)

    ReplyDelete
  5. Salam Kenal~
    Peace!

    ReplyDelete
  6. ha..

    singgah sini :)

    http://www.my-shopping2u.com/2011/06/jom-rancang-kematian.html

    ReplyDelete
  7. salam perkenalan..dtg dari segmen BA jugak..hehe

    visit me back at
    www.thecahayabulan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. slmt berkenalan :)

    ReplyDelete
  9. salam kenal..n singgah la cni

    http://clickheartyamereen.blogspot.com/2011/06/jom-kenal-blog-saya.html

    ReplyDelete
  10. salam sggh dri blog BEN ASHAARI :)

    mai terjah blog suam2 kuku sy :)

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. salam blogger...kunjung-mengunjung...=D

    ReplyDelete
  13. salam..datang singgah sini..salam perkenalan..jemput singgah blog anis..:)

    ReplyDelete
  14. tak kisah apa kita tulis dalam blog tapi mestilah ikhlas... semoga terus berblog!

    jom singgah blog Mas!
    http://www.massaari.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

    ReplyDelete
  15. singgah dr segmen abg BA....^_^
    salam perkenalan

    ReplyDelete
  16. singgah ke sini yer @!!! btw gud luck :)

    ReplyDelete
  17. salam kenal (=
    follw sini..

    http://fatinliyana6789.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. singgah sini untuk berkenalan dengan blogger2..
    happy blogging (^^,)

    http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

    ReplyDelete
  19. salam sayang dari melaka
    pergi melaka beli telor
    blog ini memikat jiwa
    datang jengah nak follow

    haha..kena x pantun ni

    www.aaain90.com

    ReplyDelete
  20. TING TONG ...
    datang sini kenal belog kmu..huhu

    salam kenal ya insyaallah akan singgah lagi pasni...peace :)

    ReplyDelete
  21. nice entri!!!

    salam perkenalan dari cik ida..

    jemput singgah rumah :)

    http://idafirdausi79.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. salam kenal :)

    Ayuhhh meriahkan persada blog masing masing .

    " Tak Kenal Maka Tak Cinta "

    Ada sesuatu yang menarik menanti anda.

    1 ) Di senarai putih dalam BLOGLIST

    2) Akan di FOLLOW oleh saya

    3) dan sebagainya ^___^


    http://anakgadischot.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

    Moh ler kite kenal :)

    ReplyDelete
  23. salam perkenalan.. jom singgah n follow my blog.. ;)

    ReplyDelete
  24. wooott woott..
    singgah blog pinky the winky ni..eheee...

    ReplyDelete
  25. singgah dr blog BA..salam pkenalan..

    ReplyDelete
  26. salam, singgah dr segmen abg ben!
    jemput la ke belog sy juge!
    slm pkenalan..

    ReplyDelete
  27. perenggan last tu sonok bace.. penulis tidak bertanggungjawab atas kecederaan, kesakitan, kedukaan dan KEMATIAN akibat drpd......

    **tetibe je bole tergelak.. thanks sbb mamandangkan dri ni sye agak moody

    ReplyDelete
  28. wah!! nice blog, dh kenal blog nak kenal lagi tuan blog lagi boleh??

    Nak tukar link??

    http://haffizmohdnoor.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

    ReplyDelete
  29. singgah dr segmen abg ben ^^,

    ReplyDelete
  30. Assalamualaikum...

    Singgah sini dari segmen abg BA...Hapy blogging..already follow u...

    http://cintaqasehsuci.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html#comments

    ReplyDelete
  31. kakak datang singgah....salam kenal..

    ReplyDelete
  32. Salam Bujang singgah sini Best !hehehe

    ReplyDelete
  33. singgah disini :)
    salam kenal dari adamainaa

    ReplyDelete
  34. singgah dari blog abg ben..salam kenal...terjah sini..teruskan blogging..

    http://zonesaye.blogspot.com/

    p/s:bez kata2 kat header tu..

    ReplyDelete
  35. singgah balik kat sini...salam kenal yer...nanti rajin2 lah singgah kat blog I..

    ReplyDelete
  36. slm perkenalan dan gd mng sis!!!wah kite terlambat ke ni dah ramai kat sini huhu

    ReplyDelete
  37. thx cz sudi singgah...kembali singgah di belog neyh...;}

    ReplyDelete
  38. assalamualaikum :)
    thank singgah blog angahiera yg xseberapa tue..nnt jenguk2lah lg erk...
    Dh follow blog awk...
    Eppy blogwlking & eppy weekend^^
    Salam ukhwah dr saya :)

    http://angahiera87.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. wink wink...
    singgah lg & follow :)

    ReplyDelete
  40. dtg membalas kunjungan awk ^_^

    selamat berkenalan ^_^

    follow awk ^_^

    ReplyDelete
  41. nad datang sini naik basikal jengok tuan blog..:)

    Ben Ashaari:Jom Kenal Blog Saya

    ReplyDelete
  42. cik sue datang singgah tambah kenalan...
    salam perkenalan & happy blogging.. =D

    ReplyDelete
  43. hey2 :)singgah sini ^^

    http://velogsweetmanes.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-ajak-kritik-blog-aku.html

    ReplyDelete
  44. terjah dr bog BA..salam pekenalan...

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!