Wednesday, June 1, 2011

Sapa Yang Nak Slim Pagi2??

Assalamualaikum ...

Tajuk memang awesome! ha ha ha. Haibatkan? Sebelum tu, Selamat Pagi Kawan-kawan. Jangan lupa ambil breakfast ya bagi memulakan hari yang indah ini dan paling penting jangan lupa baca Surah Al-Insyirah bagi membantu memudahakn urusan hari ini dan akan datang. Amin!

Tajuk CK pagi nie macam pelik sikit dan mungkin akan pelik dan pelik lagi entri-entri akan datang. hu hu. Banyak benda baik CK nak share dengan kawan2. Sapa yang taknak slimkan? Semua nak termasuk CK! Oh! CK dah gemuk, target mahu turun ke 50kg belum tercapai. Huh! jauh lagi sasaran. Makin hari rasa makin comel je. Asal jumpa kawan-kawan, sure tegur, "eh! lama tak nampak. Makin sihat sekarang. Dah happy ke?"

Sihat di situ bukan bermaksud CK sihat kesihatan ya anak-anak. Tapi sihat yang makin menambah berat badan. Perghhhh ... menchubby selagi boleh gamaknya aku nie! Haish ... CK dah lama stop berjogging. Bukan tak ada masa atau tak ada kawan. Hangat-hangat taik kuda manjang. Hampeh je! Pergi jogging 2-3 pagi kemudian tinggal 2-3 bulan. Uh! Bagusnya.Yang bestnya selera makan CK tak adalah macam dulu ... beria sangat nak makan. Nasi pun jarang-jarang sekali ambil. Bergantung pada mood. Sejak makan VCO Catalyst nie, selera makan agak berkurangan. Tapi kalau ayam goreng kalau boleh hari-hari nak makan! Peminat tegar ayam goreng. CK tengah paksa diri CK untuk berjogging/bersukan dengan konsisten.

Sapa yang tak mahu slimkan?? Mesti nak slim ... kartun cute kat bawah nie pun nak slim jugak. Alahai ... slim dan sihatlah menjadi idaman diri ku yang shomel ini. ha ha ha




Kalau berminat nak kurus a.k.a slim ... CK nak share dengan korang cara2nya! Nak yang manual dari diri sendiri tanpa sebarang pembaziran korang boleh terjah kat SINI! SILA TERJAH!

Tapi kalau korang nak KEEP UP! SHAPE UP! cepat tapi guna $$$$$ korang boleh klik KEEP UP! SHAPE UP!

Pilihlah mana-mana yang berkenan ye! CK cuma tunjukkan cara ... Kalau rajin KLIK SINI JUGA! Thanks ya! Tengok apa yang best ...



CK : Makan untuk hidup, bukan hidup untuk makan!!

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!