Wednesday, June 8, 2011

Take 10 Laaaa Kononnya!!


 Assalamualaikum ….


Takut giler nak update blog kat office. Sudahnya saya guna email untuk update.  Ceh … curi tulang! Mampus kalau ada yang nampak. Ha ha ha. Itupun siap blur-blurkan tulisan dulu. Tak kasi orang lain nampak apa yang saya tulis. Mesti juling mata saya jap lagi. Siap terjenguk-jenguk kat monitor nie.

Tak nak cakap den bukan curi tulang tau! Ini take 10 ok! Mata saya dah ngantuk yang amat. So, kita kena cari cara untuk selesaikan masalah ini. Hek hek hek ... masalahlah sangat!!  Tapi memang  betul saya amat ngantuk ... malam tadi dah tidur cukup sangat. Tapi untuk 2 minggu nie saya dah berpantang minum Nescafe 3 in 1 sebab sebelum nie kena migrain teruk gila. Bila dah tak minum tu yang mata manjang je berat. Rasa macam nak balik tidur je! Ceh alasan lagi. Nasib baik den ni bukan jenis pemalas datang kerja ... kalau tak dah minta MC tak pun mahu jer EL! Ingat pesan mak ...”jangan asik-asik nak cuti jer, kerja biar ikhlas!”. “Ok mak ... anak mak patuh pada nasihat!”. Huh! Memang anak yang baik ... ha ha ha!

Pagi nie dah lah dengan tak sedap perut. I mean sakit perut lah .... ntah apa yang silap makan pun tak tahulah! Kalau nak memerut senang kerja. Ini tak asik memulas je. Nasib baik tak adalah kritikal sangat. Walaupun perut tak sihat, boleh lagi pagi tadi saya buat nasi goreng ... buat bekal pergi kerja! Yang best ... nasi goreng cili api dengan telur dadar! Perghhh telur tu pun den letak cili api. Biar terbakar tekak kau yang makan. Grrrrr gila kejam!

Oklah ... saya nak sambung kerja. Dah cukup take 10 nie. Lunch time jap lagi kalau takda sapa nak ajak pi lunch ... memang den update blog je ... tak pun blogwalking!

Lunch nie rasa nak makan maggi je .... perghhhh letak cili api dan perah limau kasturi .... meleleh beb!



CK : Mata nie dah segar bila terpaksa pekena nescafe 3 in 1! Eh terpaksa ke??

5 comments:

  1. KAMI dari pagi takde kerja ni. nak pinjam take 10 KAMI? wahaa. :)

    ReplyDelete
  2. Kami > nak pinjam take 30 bleh...mahu tido

    ReplyDelete
  3. sok lunch sama nak?? jadi tak p gym

    ReplyDelete
  4. Awan pun selalu sorok-sorok.
    Kesihatan perlu juga dijaga. :)

    ReplyDelete
  5. June > tak tahu lagi dear!

    AB > Tul...kesihatan yg penting...amat perlu dijaga

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!