Friday, June 10, 2011

Sayang Mr. Nuffnang Ketat-Ketat!! Pheeeeeewit ...

Assalamualaikum ...

Nak share kegembiraan di hari Jumaat! Memang beruntung sangat. Kalau ada yang tak sayang saya tak apa. Mr. Nuffnang masih sayangkan saya. Pheeewit! Siyes mahu peluk Mr. Nuffnang ketat-ketat ... ha ha ha. Sebelum ini, saya pernah dapat 5 BE (Buffered Earnings) dan kesemua BE berkenaan dah pun jadi ME (meter earnings)!. Ok takpe ... walaupun saya ingat dia nak goyang lama-lama kat blog nie. Kasi chance kat orang lain pulak dapat BE. Biar adil. Nanti tak adalah orang cakap Mr. Nuffnang nie racist ke hape ke. ye tak??

Duit yang ada saya belum cashout lagi. Nak simpan dulu. Buat modal beli DSLR. Huh! mcmlah banyak sangat earning kau CK ooooi! Selepas sebulan 5 BE saya dah jadi ME, Mr Nuffnang bagi lagi BE .. yang DiGi Wwwwwow tuh! Melompat bintanglah saya. *okeh yang ni saya tipu!, takda maknanya nak lompat bintang heeeeeeeeee*. Tup tup 2 hari lepas agaknya dapat lagi satu BE! Hah ... kau ... rasa nak meloncat sana sini pulak rasanya.  Tak caya? Cer nengok kat bawah nie .... Bukti kasih sayang Mr. Nuffnang kepada saya.

[Klik untuk tumbesaran yang hebat]

Ada yang tanya saya mcm mana dapat BE ... ?? Ada tipsnya yang saya belajar dari blogger yang dah otai. Kena rajin google apa tips-tipsnya. Insya-Allah ada masa saya akan bagi tips yg saya amalkan. Sekarang nie saya ada 2 BE yang bergoyang di blog picisan ini ... harap-harap dalam masa terdekat akan dapat lagi 3-4 BE. Cheeeh! Tamak nau kau nie eh!! Yelah .. selalunya dalam 1 masa ada 5 BE, so ... baru meriah he he he! Bikin pesta kat akaun Nuffnang tu. 

Takmo tamak-tamak ... bersyukur dengan apa yang ada. Tapi kalau Mr. Nuffnang nak kasi lagi ... dengan rela menadah untuk menerima! 


Korang dah makan belum?? Kalau belum jom makan KAT SINI!!



Ck : Kau hebatkan! Aku tak ... kita tak sebaris agaknya!!

5 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!