Wednesday, June 15, 2011

Kata Dari Berbaris Lagu .... Cinta Teragung

Assalamualaikum ....





Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu


Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk

Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu


[Aku adalah aku, terimalah seadanya, baik buruk, kurang lebih dan lemah kuat yang ada di dalamnya! Sejauh mana kaki melangkah, berhenti, berjalan dan berlari ... andai penat ku berhenti jua. Anggapan hidup tiada paksaan untuk menerima atau melepaskannya. Antara jalan lurus dan persimpangan akulah insan yang tidak pernah kenal erti putus asa. Tidak ku kejar kebahgiaan dalam diri manusia semata, andai bahagia yang kuimpikan kecewa yang tercipta. Gagal bukan untuk selamanya. Kecewa hanya ujian sementara. Bangkit dan terus melangkah ... percaya dengan rasa diri tetap ada bahagia dan kejayaan yang dicipta Tuhan dalam cinta agungnya buat insan sekecil diri ini! Terima kasih Tuhan.]




CK : Semalam adalah antara hari yang terbaik dan penuh makna! Terima kasih Tuhan atas segalanya. Buat diri merasa lengkap dan cukup segalanya ... semalam!

4 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!