Friday, February 10, 2012

AKU RASA RAMAI YANG TUNGGU DIA UPDATEKAN?? KAN??

Assalamualaikum ..





Tahun ni umur saya bertambah satu angka lagi menjadikan saya lebih dewasa. Dulu-dulu, masa saya masih di bangku sekolah, saya selalu terfikir 'alangkah bagus nya kalau aku dewasa...'. Time tu rasa tak sabar nak dewasa. Time tu jugak daya pemikiran banyak bergantung kepada logik akal semata-mata. Logik akal waktu tu pulak terbatas dek pengetahuan yang cetek. Biasanya, sumber pengetahuan tu datang dari drama-drama tibi yang ditonton tak lupa juga dari perbualan dengan rakan-rakan sekolah time waktu rehat tengah hari. Pada usia tu, kerja sekolah dan ujian pertengahan tahun, dilihat perkara yang amat annoying dan kira paling susah la time tu. Sampai tercetus rasa nak cepat-cepat dewasa. Konon-konon bila dah dewasa, tak payah susah-susah nak ambik peperiksaan lagi. Punye naif.

 Pada saya, definisi hidup berubah-ubah sejajar dengan fasa umur kita. Atau dalam bahasa matematiknya, definisi hidup berkadar langsung dengan usia. Oh ya, hari ni saya nak guna 'saya-awak' ........







Entry ini belum habis lagi tau. Rasanya lama giler aku tunggu blogger femes nie update blog dia! Haissssh....macam tunggu bulan jatuh ke riba gayanya. Sekali petang nie dia update, terus aku terjah. Nak tahu siapa???







.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.









































Siapa tidak kenal diakan ...... aku rasa korang pun kenal! Zackzukhairi!






Apapun aku suka gaya tulisannya yang bersahaja! Like like like. Baru 30 minute dia update blog dia .... terus aku copy and paste kat sini dengan penuh bangga. ha ha ha. Okeh, aku masih ulang baca entry terkini dia.


tata korang!!














CK : Kelam kabut dekat office hari ini dan terus buat keputusan nekad!!




3 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!