Thursday, February 9, 2012

SUARA RINDU

Assalamualaikum ...



SUARA RINDU



Suatu yang indah
Ceritanya bermula semalam
Andainya dapat ku rasa selamanya

Tetapi ku takut tidak mungkin dapat ku miliki
Walaupun kau hadir hanya dalam mimpi

Ku teruskan hidup
Hari demi hari pun berlalu
Seksa dan derita ku tanggung sendiri
Apa yang tinggal hanyalah
Doaku padamu Tuhan
Pasrahku hanya kamu yang menentukan
Chorus
Pun tak pernah ku sesalkan
Kecewa datang dan pergi
Tinggalku sendiri
Ditakdirkan aku syukur selalu
Sesungguhnya aku tahu
Temanku hanyalah aku
Semoga suatu hari nanti
Dapat ku temui
Penawar dukaku yang berdarah luka
Pabila bertemu pasti aku suarakan rindu
Laguku untukmu buat selamanya





# Lepas layan drama Feri Terakhir malam tadi dekat TV9, aku ulang tengok lagi dekat tonton.com.my. Akibatnya aku tangkap leleh layan drama nie sampai 2 round. Giler sedih! Kesian dekat Ayem yang cacat hampir dipergunakan oleh Mak Tanjung untuk nikah dengan anak dia  si Ecah yang mengandungkan anak orang lain. Kiranya Mak Tanjung nak buat Ayem nie sebagai pak sanggup! Ayem tak kisah sebab dia sayang giler dekat Ecah, tapi ....







Tapi, Ecah menolak sebab bagi dia Ayem budak baik! So, Ecah nak tanggung dosa dia sendiri. Akhirnya, Ayem berhijrah ke Kuala Lumpur. Kira bawa hati yang kuciwalah. Dengan Feri yang terakhir kot.


Aku ingat ending drama nie Ayem akan nikah dengan Sue bila di Ecah dah lari. Dalam drama nie Sue  suka sangat dengan Ayem, tapi Ayem tak sayang Sue macam mana dia sayangkan Ecah! Akhirnya, Sue pula couple dengan Abang Ecah! Yelah, dah Ayem bawa diri ke KL. Ecah pula tak tahu lari ke mana!



Habis jer drama nie sesambil aku siapkan kerja office aku, terus aku google lirik lagu Suara Rindu, Istana Cinta, Di Hati Ini dan Usah Berhenti! Gigih beb menggoogle!



Kalau rajin malam nie ulang tayang lagi kot drama nie kat tonton. he he he ....







CK : Akhirnya semalam tidur lambat dengan mata bengkak! Haruuuuuu betul aku nie, feeling terlebey.

11 comments:

  1. cite nie best....lagu2 pon syokk...:D

    ReplyDelete
  2. alah termiss tengok citer ni semalam.. ruginya... kene tgk kat tonton nie

    ReplyDelete
  3. cerite ape kah ini..jarang tengok tibi.. T___T

    ReplyDelete
  4. sorry tak layan la CK. minat masing2 berbeza. hihihi antoo drama rupanya CK nie kehkehkeh

    ReplyDelete
  5. @Telor Power hahahah memang teruja bab drama Melayu nie...tambah2 yg sedih. Cepat je leleh. heheheh

    ReplyDelete
  6. bila baca ni macam sedih je cerita ni... kena tengoklah jugak kat tonton!

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!