Friday, February 24, 2012

MATA MENGANTUK!

Assalamualaikum ...




Mata aku mengantuk yang amat.
Tapi still punya nafsu nak update.
Sebenarnya nak cerita pasal aku tetiba diberi hadiah sempena ulangtahun persahabatan.



Mata perit, jadi tak boleh cerita malam nie
Tunggu esok ajelah! he he he
Esok cuti, tapi aku still tak boleh bangun lewat!






Aku kerja, lepas tu nak bangun awal nak pi tengok hot air balloon dekat Karnival WOW! Putrajaya.
Okeh lah, tak mampu nak taip dah. Nak pi beradu dulu. Esoklah kita share pasal cerita hadiah tu.
Excited nak cerita tapi mata mengantuk sangat .... jadi cerita esok ajelah!



Good nite kawan-kawan semua!





CK : Kenapa skang nie aku dah kurang up entry?? Jangan malas mendatang sudahlah!

4 comments:

  1. what!!! hot air baloon ker WOW tu? hadoo terlepas la kalo gini. rasa mcm nak nak pi sana juga lah. bila habes tu sis. hari ahad ker?

    ReplyDelete
  2. @Telor Power Event WOW! tapi ada la hot air balloon sebijik. Event Hot Air Balloon bulan Mac nie ... kalau tak salah akak dalam 15-17 Mac la

    ReplyDelete
  3. fuh....ingat kan hot air balloon fest. nasib baek belum lagi..]


    ada info tolong inform kan eh bila ia berlangsung. eh tarikhnya.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!