Sunday, February 5, 2012

KARNIVAL WOW! PUTRAJAYA 2O12 - Pertandingan Hidangan Set Minum Petang

Assalamualaikum ...






Sempena KARNIVAL WOW! PUTRAJAYA 2012 yang akan diadakan pada 23 Februari hingga 26 Februari 2012 di Presint 2, Putrajaya, jom join Pertandingan Hidangan Set Minum Petang. Tema : Berasaskan Labu. Sesiapa yang berminat dan memang pakar masak bab-bab labu nie boleh join. Aku memang tak berminat sebab tak reti nak masak berasaskan labu nie .... alahai labu!



Aku akan terjah aktiviti lain di Karnival ini yang lagi best. Of course jualan menjadi keutamaan. Cuma, aku tak pasti adakah pada tarikh tu aku akan berada di Putrajaya? Mungkin aku ada di Kedah dah kot .... tengah plan hujung bulan ini untuk ambil cuti dan balik kampung. he he he. Rindu sesangat dah nie dekat buah hati pengarang jantung di kampung sana.






Untuk yang berminat sila hubungi no. yang tertera di dalam poster di atas. Tiada penjelasan mengenai poster ini, sila baca syarat pertandingan dengan teliti jika berminat. Thanks korang!










CK : Bila aku rasa perlu menyendiri, tidur itu lagi penting untuk aku. Sebab tidur itu untuk rehat kerana siang aku sudah penat!

2 comments:

  1. sorry sebab ganggu tidor ko yer.. tima kasih sebab sudi load kan poster aku tue..

    ReplyDelete
  2. @june hahaha, takde apalah. org minta tolong kenalah tolong mana yang mampu. cuma time ko kol tu, aku penat sgt dan tgh sedap tidur. okey jer.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!