Saturday, February 25, 2012

TERIMA KASIH LE, BUAT SUSAH-SUSAH JE!

Assalamualaikum ...







Pagi korang! Happy weekend! Sesaper dok Putrajaya dan yang sekeliling dengannya bolehlah datang ke Karnival WOW! Putrajaya 2012 bertempat di Laman 1Malaysia, Presint 2 dan juga Ekspo Buku di Auditorium Cempaka Sari, Perbadanan Putrajaya, Presint 3, Putrajaya! Malam nie dekat tapak Karnival WOW! ada konsert. Kalau tak salah aku retis dia M.Nasir ... Awie kot ... kot!



Nak sambung citer pasal malam tadi yang ngantuk bonar. He he he. Hadiah anniversary! Tak pernah-pernah aku dapat hadiah anniversary kot sejak 8 tahun lepas dari sahabat, teman dan kawan aku yang sorang nie. Hadiah birthday tu memang selalulah. Dan hadiah-hadiah lain yang bukan pada tarikh special. hu hu hu. Nampak sangat aku nie menerima je. Cheh! Idak le camtu ... ikut mampu dan ikhlas memasing le, kalau sapa yang pi outstation tu, bila balik yang menunggu of course dapat buah tangan. Bukan penumbuk ye! Semalam dapat hadiah sempena anniversary yang ke-8!! Friendship anniversary der .... lamanya kawan yek kita nie.




 


Dialog semasa (ngeh ngeh .... gatai nak berdialog plak aku nie)


Dia : Nah, amik nie ada orang bagi ...

Aku : Hah! apa nie ... (dalam hati sukeeeee)

Dia : Alah, bukalah ..

 Aku : .... eh! heheehheh


Terus buka .... sambil sesenyum je! 


Dalamnya adalah .......................... !





Buku! Berubah Sebelum Rebah! Aku cam terlopong .... "apsal mamat nie bagi aku buku??" Dan tulisan di dalamnya ...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Amin .... semoga mendapat keredhaan dari Allah HendakNya! Moga-moga. Aku terus pasang niat. Okeh, niat biar jadi rahsia ye. Lepas tu ada lagi hadiah sampingan ....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Sehelai T-Shirt Le Tour De' Langkawi 2012! Okeh .... terima kasih le, buat susah-susah je! Kemudian malamnya tu, malam tadi la ....



Pi makan-makan jap. Okeh dah 8 tahun dah. Lepak pun tak lama sebab mak dia datang Putrajaya. So, jumpa mak dia plak. Bukan akulah jumpa. Dia ajelah! he he he




Pagi nie bangun tido, siap mandi, update blog nie .... dan aku nak pi kerja dalam keadaan perut aku yang agak meragam. Tapi demi tugas .... aku relakan sahaja! Layaaaaaaaaaaaaaan




Eh! korang pi mana weekend nie? Mai la Putrajaya .... ada Karnival WOW, esok da habis da!







CK : Walaupun hanya buku dan t-shirt, tapi nilai persahabatan itu yang penting! "Terima kasih awak ...."

2 comments:

  1. adei...xda transport nk p sana ^^

    bestnya dapat hadiah... heee~
    smoga persahabatn berkekalan

    ReplyDelete
  2. 8thn bersahabat tu.....fuh!!!

    tajuk buku ini pun sudah cukup bermain dikotak minda seketika.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!