Thursday, February 2, 2012

MENU KAFE KOLEJ

Assalamualaikum ...






Hari nie aku cuti, sambung cuti Hari Wilayah. Cuti, dok kat Putrajaya tapi hati kat kampung. Tengahari tadi malas nak keluar ke mana-mana. Masak apa yang ada kat dapur je. Janji boleh makan. Alhamdulillah ada gak rezeki.



Aku masak simple-simple je. Asal perut aku nie terisi. Bam-bamlah lagi nampak gayanye. Aku masak sambal daging burger, ikan pekasam goreng dengan keropok ikan. Bila masak sambal daging burger, dah rasa macam zaman belajar dulu je. Menu kafe dekat kolej nie! he he he. Tapi apapun, sodap juga makan. Siap menambah jugalah nasi tadi. Alhamdulillah sekarang nie dah kenyang. Tengah dok layan cerita Tamil plak... he he he.



Biar simple, asal sodap pada tekak den!



Petang nie aku plan nak pergi Jusco Bukit Tinggi. Nak pi redeem voucher card credit aku. Tapi tak tahulah jadi ke idak pergi. Dah makan nie, mata pun dah kuyu cam ikan puyu jugak. he he he



Okeylah, nak sambung layan cerita Tamil. Cam sedap je jalan cerita dia. Erghh ... korang kerja ye arinie? Kerja rajin-rajin ye. Den dok rehat je nie, syioknye dok umah. ha ha ha. Jangan menjeles ya!





CK : Lepas layan citer tamil, kena sidai baju plak! Orang bujang ... orang bujang!

3 comments:

  1. Wah first time jumpa sambal daging burger.. Hehe..

    ReplyDelete
  2. lain2 tak nak pasal dah kenyang. parts keropok tu boleh layan. hehehehe

    ReplyDelete
  3. walaupon simple, tapi nampak sedap :)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!