Saturday, February 25, 2012

ASYIK BELON YANG SAMA JE!

Assalamualaikum ....







Pagi tadi aku lambat sampat dekat tapak Karnival WOW!. Tapi dalam hati masih berharap akan ada hot air balloon. Bukan nak naik pun, cukup dapat tengok pun jadilah. Semalam aku tengok aturcara hot air balloon start jam 7.30 am sampai 9.00am. Aku pula pergi ke Laman 1Malaysia lambat dari time tuh. Sesambil berharap tidak akan terlepas tengok balloon panas. Aku bukan per, cuma nak snap picture je pun.



Sekali sampai, masih ada balloon panas, but yang mengecewakan asyik balloon yang sama je!! Nak tunggu event Hot Air Balloon Putrajaya pun bulan Mac 2012 nanti. Kalau tak salah aku dari 15 Mac hingga 18 Mac 2012 kot. Itu yang aku dengar-dengarlah! Habis hot air balloon ada event Floria Putrajaya plak dai 30 Jun sampai 8 Julai 2012 rasanya. Not very sure .... but time-time tu jugak kot. Anything aku update kemudia bila dah dapat tarikh yang dah confirm!









Setiap kali event, balloon warna nie je yang keluar! Busan jugak aku ... ingat adalah balloon Doraemon ke?










CK : Balik rumah rehat jap, kejap lagi kena sambung kerja plak. pheeeeeeeeeew!

2 comments:

  1. ha.ah nak masuk tahun ke-3 kot nie

    harap2 masa pesta belon udara panas tak nampak lah belon ni lagi

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!