Wednesday, February 1, 2012

YANG PERTAMA ... YEEEEEEEEHAAAA

Assalamualaikum ...





First time kot entry aku jadi yang pertama. Pertama untuk apa? Okeh, meh aku citer. Tadi Encik Telorpower tinggalkan komen "+1 google" kat entry aku. Aku pun macam blur-blur ... apakah ini? Memang aku tak faham pun apa masuk dia. 


Satu alasan aku tak faham maksud dia sebab dia tinggalkan komen tu dekat entry yang INI. Apa kena mengena entry Bangku Kosong dengan +1 google. Terus blur sekali lagi. keh keh keh! Aku pun terfikir nak taip Bangku Kosong dekat google search. Bila dah taip, eh! takda papepun ... bukan yang +1 pun.


Dok renung lappy aku, sambil garu-garu kepala yang tak gatal. Eh! tiba-tiba aku terfikir nak mungkin maksud Telorpower +1 google dekat entry kebakaran di Shah Alam kot. Yang aku buat kat SINI.


Bila aku taip dekat google search "KEBAKARAN DI SHAH ALAM", okeh memang betul pun +1 google! yeaaaa suka aku. Thankslah sebab bagitau ye Telorpower. 






Tengok tu, entry aku yang teratas! syiok beb. Tapi aku terfikir gak camne entry orang lain selalu aje jadi yang pertama. Kalau boleh nak manjang jadi yang pertama. eah! sesuka hati aku je. Salah satu keseronokan berblog selain daripada boleh tulis apa yang kita rasa, boleh dapat kawan-kawan maya .... tapi boleh juga syiok sendiri bila entry jadi yang +1 di google search! Syioooook!



#cuti hari wilayah aku habiskan dengan bekerja! banyak kerja office aku dapat siapkan tadi. Alhamdulillah. Malam nie dok depan tv layan rancangan ON AIR dekat Astro 104. Suka dengan Pak Nil! he he he








CK : Tiba-tiba ngidam laksa Kedah.... teringat mak plak. huih!

1 comment:

  1. hai kak..seronok nampak..huhuhu..slmt pg dan slm jumaat..:)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!