Friday, December 24, 2010

AFF SUZUKI CUP 2010 TAYANGAN DI DATARAN PUTRAJAYA, PRESINT 3 PUTRAJAYA

Assalamualaikum...

Pagi ini saya bawakan info menarik kepada peminat bolasepak di Putrajaya!! Jom lepak di Dataran Putrajaya Presint 3 pada 26 Disember dan 29 Disember 2010 untuk menyaksikan AFF Suzuki Cup 2010....info seperti di bawah;






Orang ramai dijemput ke Dataran Putrajaya, Presint 3 berhadapan Kompleks Perbadanan Putrajaya pada 26 dan 29 Disember 2010 mulai jam 8.00 malam kerana AFF Suzuki Cup akan membawa anda untuk menyaksikan PERLAWANAN AKHIR PIALA SUZUKI 2010 antara MALAYSIA menentang Indonesia di SKIRN LED GERGASI.

Ini adalah untuk memberi peluang kepada warga PUTRAJAYA untuk sama-sama menunjukkan semangat dan sokongan kepada pasukan bolasepak negara sewaktu berlangsungnnya PERLAWANAN AKHIR PERTAMA di STADIUM BUKIT JALIL pada Ahad ini.

Memandangkan inilah kali pertama pasukan MALAYSIA mara ke perlawanan akhir bagi merebut Piala Suzuki, warga PUTRAJAYA turut bergembira dan berpeluang menyokong pasukan negara di tempat sendiri. Pada masa yang sama, Putrajaya akan diceriakan lagi dengan kehadiran pelbagai golongan terutamanya golongan belia dan peminat bolasepak.

Sila klik DI SINI dan DI SANA ..... untuk info seterusnya!!


CK : Menarik....

3 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!