Friday, December 31, 2010

Entri Terakhir Bagi 2010.....

Assalamualaikum...


Lebih kurang sejam sahaja lagi kita akan meninggalkan Tahun 2010. Pelbagai isi di dalamnya kita akan tinggalkan. Sedih, suka, duka, gembira, bahagia, kecewa, gagal, berjaya, dihargai, dikhianati, dipuji, dikeji....dan pelbagai lagi perkara kita akan tinggalkan. Tapi saya rasa kita bukan tinggalkan buat selamanya. Sesekali tolehlah.....bukan untuk dikenang hingga merencatkan perjalanan hari-hari akan datang, tp cukuplah setakat dikenang untuk mengambil iktibar dan pengajaran.

365 dalam 2010 kita lalui....adakah kita telah berbakti dan memberikan amal yg baik buat semua....buat diri sendiri, keluarga, masyarat dan makhluk Allah yg lain. Tepuk dada tanya diri, iman dan akal. Jangan tanya selera. Kerana selera...semua diinginkan tanpa had dan sempadan.

Untuk semua followers Cik Kamoo.....terima kasih banyak-banyak krn sudi menterjah ke blog picisan seperti ini. Semoga kita semua berjaya memeriahkan dunia blog ini dalam sempadannya yang tersendiri. Semoga Tahun Baru 2011 akan memberikan kita semua kejayaan, kebahagiaan dan kegembiraan. Dan semoga kita semua tabah atas segala ujian dan dugaan dari DIA.


SELAMAT TINGGAL 2010
TERIMA KASIH ATAS SEGALA KENANGAN DAN PENGALAMAN....


SELAMAT DATANG 2011
KU NANTI DENGAN PENUH HARAPAN.....
MOGA TIDAK DIPERSIAKAN
AMIN!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!