Wednesday, December 1, 2010

Owh! Kenapa buat saya kecewa!!

Kesedihan dan geram berganda pagi2 nie!

Sila baca kesedihan dan geram saya mengikut turutan....huk huk huk

  1. Awal pagi saya dah buka internet...terus ke Utusan Online! Berita pertama pasal RON97 yang kuatkuasa naik harga pada tarikh hari ini. Ron97 sudah RM2.30 seliter!
  2. Sampai jer kat ofis terus saya buka akaun Nuffnang saya... owh! apakah?? Kenapa tiba2 status Glitterati Nuffnang saya ditarik balik! Sungguh tak faham....sedangkan saya bukan menyiarkan mana2 iklan selain daripada ENCIK NUFFNANG yg saya sayang nie!! Terus saya hantar persoalan kepada Encik Nuffnang...moga2 dapat penjelasan yang baik...kenapa & mengapa??
  3. Malas nk fikir pasal NUFFNANG terus sy buat kerja! Takpa sedih + kecewa sket jer....but anak buah saya kt opis nie telah menambah kegeraman saya!! Bila tanya bila nk buat kerja kat site....mcm2 alasan dia bagi! Adus....nasib baik jenis tak suka nk carut n maki orang tau! "Hello...mau tanya sket...keje unit sendiri yg penting ke atau keje unit lain yg xda kena mengena ngan SKT awak tu yang penting?? Awak ni dah makin melampau ye!! Saya nie flexible..."kalau kau taknak buat...aku boleh buatlah! Tahun depan kau tukar unit terus....takdalah saya sakit hati!!"! Saya tak suka nk marah2 or tengking org...nti hilang mood satu hari! Dah besarkan...so, pandailah fikir mana yg perlu didahulukan....
  4. Kecewa yang last...."Sapa nk teman saya pi breakfast nie??. Kawan baik dah pi site ar...aduslaaaaa..."



p/s : Encik Nuffnang....knp kesetiaan ini hanya setakat status keahliaan biasa?? Huk huk huk

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!