Thursday, December 16, 2010

Yeye...dah dapat dah!!

ASSALAMUALAIKUM...

Akhirnya dapat jugak! Semalam saya dah terima BENEFIBER yg saya order utk dptkan free sample. Kalau korang nak...korang pun boleh dapat jugak....sila klik Benefiber kt atas tu then isi form sahaja. Tapi penghantarannya agak lambat...lebih kurang 2 minggu baru korang dapat. Saya tau pasal benda alah nie pun sbb iklan NUFFNANG yg dok main-main manja kt blog saya. Apalagi saya dgn rakus dan kejam terus klik [takpe kan klik iklan kt blog sendiri...korang wat mcm saya jugak ke? - kalau iklan tu menarik dn pelik la....korang buat tak??? Ke saya sorang yg jakun nie? he he he]

Inilah Benefiber tu! Bentuk sahaja mcm botol...tp bukan botol ye. Ini cover shj. Tapi saya sukalah sbb shomeeel!! Macam bentuk botol sebenar....tp bukan! Jgn tertipu yeee

Ini isi di dalamnya!!

Ada 2 packet sahaja! Sample bukan utk dijual ok!


Saya belum try pun lagi benefiber nie. Kalau kawan2 nk tau...benefiber ni adalah food supplement berupa bentuk powder. Ia sesuai utk sesiap yg nk berdiet. Cara penyediaannya kawan boleh campurkan serbuk benefiber nie dalam coffee, juice, yoghurt atau apa2 ajer recipes yg kita suka. Cara penggunaan semua ada disertakan. Sebelum kawan2 dapatkan benefiber nie kat pasaran....trylah dapatkan sample percuma dulu! Ok ke tak sesuai dgn tekak korangkan....


Ok...sekian cerita BENEFIBER yg shomeeeel.....



p/s : Warna hijau memikat hati

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!