Wednesday, December 15, 2010

KORANG TAK KISAHKAN???


Kalau ada yg rasa saya bagi tekanan kat korang tengahari nie...sorry ye!!
[ramai ke yg lawat blog saya nie....*sambil garu2 dagu*]
Gambar makanan je saya loadkan kt sini
Ini makanan tengahari saya....ringkaskan!
Takda kawan nk temankan makan
Ada yg cuti...ada yg kursus dan ada yg balik umah
Hari ini mmg saya sorang
Makan ini ajelah
2 ketul sup tulang + udang 7 ekor + tauhu goreng

Bila sorang2 mood makan adalah tak best!
So, susahlah nk habis...
Walaupun sup tulang kat kafe tu adalah sedap!!

Kawan-kawan...mana korang semua...hukhukhuk



p/s : Menu caca marba ke yg saya hadap nie????

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!