Wednesday, December 15, 2010

MASAK PASTU MAKAN....ITU AJELAH YG TAHU

Ini dinner saya
Tapi bukan semalam punyalah...
Minggu lepas punya kot
Malas nk upload masa tu
Tengahari ni baru saya buat entri pasal makan2..

Selain 2 menu di bawah nie ada lagi ikan pekasam goreng dan ikan sepat kering goreng
Tapi gambar dia ntah mana-masa saya save
Cari tak jumpa
So, kawan-kawan selamat menjamu mata ya.....

Daging masak lemak cili api
[mesti korang pelik saya asyik wat masak lemak cili api je....he he he inilah penambah selera makan dan buat KG naik tanpa henti]


Sup sayur bayam merah + fishcake
[Masakan paling senang dan saya suka makan.....sedap woooo...main campak2 ajer]




p/s : Malam nie mungkin tak masak lagi....mood masih ke laut...he he he

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!